Dette fikk jeg til jul i år

Hei dere!
Det er sååå deilig å våkne opp og vite at man ikke skal noen verdens ting i dag. Er dere ikke enige? Det må være en av de beste følelsene som finnes. Vi stod opp litt senere enn vanlig, så begynte jeg å ta oppvasken som planlagt. Endelig har jeg fått ut all søppel som juleaften forårsaker, hehe! Det blir jo så mye papir og papp, så det var fint å få det ut. Det var litt av et pakke hav i år også, og jeg var så heldig som fikk så mye fint! Jeg tenkte jeg skulle dele hva jeg fikk med dere – Jeg var jo sååå heldig som fikk Kenwood maskin av mannen. Det satt jeg så stor pris på, og jeg elsker den allerede. Den er veldig bra, og den kommer til å bli så mye brukt. Jeg testet den ut i går, og den er super! Tusen millioner takk, igjen♥ Jeg fikk også sodastreamer av han, og det er jo helt genialt! Har dere testet det før? Nå har jeg kjempe fresh farris hele tiden, det er så digg. Vi skal ut å kjøpe forskjellige smaker i morgen, så vi kan lage masse godt. Kanskje jeg klarer å slutte å drikke så mye brus nå? Denne vasen har jeg hatt lyst på så lenge! Det er Finn Schøll vasen som blir kalt “Boblen”. Tenk så fin denne blir med tulipaner i da, dere! Jeg gleder meg masse til å ta den i bruk. Den er så enkel og stilren. I love it!Jeg lagde jo et eget innlegg om min fine kalender som jeg fikk av søsteren min, men jeg ville legge det til her også. Det var jo så mye fint, og jeg føler meg skikkelig heldig. Det var litt av en julegave må jeg si!♥Så mye fint! Jeg fikk også en del penger, litt inn på BSU også har jeg fått tur til Tyrkia av mammaen min. Så mye mer enn jeg kunne ønsket meg! Jeg føler meg heldig og takknemlig. Nå skal jeg ta en dusj, så skal jeg gå løs på klesskapet.. Det trengs å ryddes og sorteres i. Jeg håper at dere alle får en kjempe fin dag i dag! Solen skinner jo skikkelig for en gangs skyld! Så jeg skal benytte meg av det og vaske bilen også. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg