Det gode hytteliv

Hei dere fine♥

Vi har nettopp kommet tilbake til hytten etter en tur på ski. Det er litt sur vind i dag, så turen ble ikke alt for lang. Likevel er det utrolig deilig å bare komme seg litt ut, gå på ski også komme inn i varmen igjen. Gårsdagen gikk til å spille spill, fordele sengeplasser, drikke vin og prate jenteprat. Det er så utrolig koselig å bare snakke om alt mulig og le. Finnes det noe bedre enn å få latterkrampe egentlig? Jeg vet ikke om jeg har krympet eller om genseren jeg strikket har blitt litt slapp i fisken. Den virker så mye større ut nå, haha! Men den kommer veldig godt med på hytteturen.Frokost på hytta er seriøst noe av det koseligste jeg vet om! Man tar seg så god tid, spiser gode baguetter, drikker kaffe og bare tar det helt med ro. Her i huset var det i hvert fall ikke noe å stresse med til morgningen i dag, og slik liker jeg det.

Det gode hytteliv ♥Fine jentene♥Nå skal vi snart grille noen pølser, så skal vi i Jacuzzien og drikke bobler. Så koselig! Jeg håper at dere har det fint. Vi blogges senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg