Det er så kjipt

Hei og god søndag dere!

Jeg håper at dere har det fint♥ Jeg har det fint, men jeg har klart å bli syk igjen. Er det forbannede mulig? Jeg er pottetett i nesen og halsen blir vondere og vondere. Jeg våknet mange ganger i natt og følte at forkjølelsen begynte å komme, og nå har den slått til for fult. Jeg har vært hjemme i 6 uker på grunn av sykemelding, så det at jeg blir syk igjen nå to dager før jobb er helt sinnsykt kjipt. Jeg begynte jo å føle meg så frisk og fin, og ikke minst fresh! Nå har det snudd seg helt igjen, og jeg føler meg så sinnsykt dritt. Jeg bare håper at dette slipper taket fort og at jeg er på bedringens vei allerede i morgen. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli fort frisk? 🙁 

Nå skal jeg krype under teppet og syntes synd på meg selv… Jeg blir seriøst syk SÅ FORT! Det er til å bli sprø av.. Vi blogges<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg