Det er ikke arbeidslysten det står på

Hei dere fine!
Nå er det aaaalt for lenge siden, igjen.. Helt ærlig så har jeg følt at jeg har vært helt borte og jeg har nesten ikke fått med meg hva som har skjedd den siste måneden. Heldigvis føler jeg at brikkene faller på plass nå, og jeg har det mye bedre med meg selv nå enn hva jeg hadde for bare en-to uker siden. Dagene går til å jobbe, trene og nå også kurs. Jeg har nemlig fått ny jobb, igjen!! Altså… YES! Dette er en ganske annerledes jobb enn hva jeg er vandt med, men jeg ser så frem til det. Det er innen helse og omsorg, og mitt felt skal dreie seg om mennesker som er psykisk utviklingshemmede. Så jeg er godt i gang med å ta flere kurs som må tas, og jeg venter på politiattest. Som dere vet så takler jeg svært dårlig å bare gå hjemme, så jobb er noe jeg setter ekstremt høyt. Jeg håper så klart at jeg kommer meg ut på sjøen snart igjen, men inntil det er jeg evig takknemlig for å ha blitt tilbudt jobb. Dessuten kan jeg sikkert ta noen vakter mens jeg har friperiode osv. Så, slik er altså det! 🙂 

Jeg har også brukt de siste dagene på å komme meg ordentlig godt til rette i leiligheten. Jeg er egentlig vandt med å ha tingene mine litt gjemt på soverommet i esker siden jeg ikke vil ta for mye plass, men dette er jo mitt hjem! Jeg kan breie meg utover hele leiligheten og ha ting i alle skuffer og skap. Så ting føles altså bra. Jeg håper at det står bra til med dere. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg