Det er her!

God morgen dere fine!♥

Jeg håper at dere alle sammen har det fint. I dag er det jo fredag allerede, og de fleste av dere er kanskje klare for helg? Jeg må si jeg savner litt den 8-16 jobben hvor man har rutiner og ser frem mot helgen. Men pytt, sånn er det ikke enda. Jeg er så heldig som har 14 dager fri av gangen, så jeg skal i hvert fall ikke klage! I dag våknet vi rundt 08:00, så isteden for å sovne igjen hentet jeg en kopp kaffe til oss så lå vi i sengen og snakket til nærmere 09:00. Det er så koselig med morgenstund i sengen! Jeg lurer på når jeg skal bli lei av han…Etter tre år er jeg fortsatt stormforelsket. Men nok om det, det var ikke det jeg ville informere dere om nå, haha! Jeg våknet nemlig til en herlig melding av posten om at det lå en pakke i postkassen min fra Makeup Mekka. DET gikk fort! Som jeg nevnte i går, så bestilte jeg palettet og kostene til Eveline Karlsen X Makeup Mekka i går. Det ble lansert i går klokken 12:00, nettsiden kræsja og alt ble utsolgt på 8 minutter. Det er sykt! Pakken kom allerede i dag, og det er jo enda sykere. Det er kjapp levering det! Da er det jo bare super gøy å bestille ting på nett. Jeg hater å bestille noe, også tar det flere uker før jeg får det..Se så fint! Jeg er så gira på å teste det ut. Jeg lurer på om det er bra pigmentert, om det er enkelt å blende osv osv. Jeg har ikke rørt noen av skyggene enda, siden jeg skal lage video hvor jeg tester det ut etterpå. Jeg håper jeg rekker å redigere og laste opp i løpet av dagen, hvis ikke i morgendagen. Jeg elsker at det er så nøytrale skygger, for dette kan man virkelig bruke hver eneste dag. Jeg føler at dette kommer til å bli et “go to” palett for veldig mange. Det er både kalde og varme toner her, noe som gjør at man kan lage mange forskjellige looker. Jeg gleder meg så, haha! Det merker dere sikkert på min entusiasme. Gleder dere dere til å se videoen? Kom gjerne med forlag til hvordan look dere vil se! Vil dere se skikkelig enkel hverdags, eller full glam? Vi skal en tur ut senere i kveld, så kanskje jeg går for full glam. Vi får se! Nå skal jeg lage litt mat, så skal jeg begynne å ordne meg. Jeg håper at dere får en kjempe fin fredag! Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg