Denne ukens planer

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Jeg føler meg litt sliten, men ellers går det helt fint. Jeg har vært ute på en laaang tur sammen med Amalie i dag, så jeg er sliten i kroppen. Vi skulle til Trollfossen, men det var fader ikke bare bare. Det var veldig hyggelig og gøy, men fossen fant vi ikke.. Eller, vi fant den, men vi fikk bare ikke kommet oss ordentlig til den da det var for høyt vann. Så vi får heller prøve igjen en annen gang, haha! Jeg hadde håpet på det fine bildet til Instagram, men neida. 

Mandag – Gå til Trollfossen uten å egentlig se Trollfossen. Jeg hadde egentlig tenkt meg på treningssenteret i dag også, men etter denne turen kan jeg med god samvittighet stå over. Jeg har tatt to nye tatoveringer også, så jeg skal egentlig vente en hel uke med å trene..

Tirsdag – I morgen skal jeg vaske hele leiligheten og jobbe litt hjemmeifra. Jeg har litt jobb på macen og litt planlegging, så i morgen skal jeg bruke på å få oversikt og kontroll igjen. Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg meg en tur på treningssenteret også. En liten økt skader vel ikke. 

Onsdag – Jeg skal inn på Ullevål sykehus for en time hos en kjeve kirurg. Kjeven min låser seg og knekker hele tiden. Dette begynner å bli veldig plagsomt og vondt, så jeg håper virkelig at jeg kan få noe form for hjelp. Jeg gruer meg litt siden jeg er redd for at ting skal gjøre vondt. Men det går nok bra <3

Torsdag – Jeg har en time til brynslaminering på “Klinikk Oslo og Studio L” her i Sandefjord. Det har jeg aldri prøvd før, så jeg er veldig spent! Som dere vet så syntes jeg bryn er en pest og en plage, så det hadde vært digg om jeg bare kunne fått de fikset. Jeg skal garantert trene denne dagen også, så skal jeg og søsteren min grille hos mammi. Fredag – Jeg har egentlig ingen planer annet enn å trene, men kjenner jeg meg selv og venninnen min rett så finner vi vel på noe koselig. Jeg er svært sjeldent alene i helgene, så noe finner jeg nok på <3

Lørdag – Ingen planer, enn så lenge! Jeg har bestilt litt hjem, så jeg tenkte kanskje å lage en haul dersom alle pakkene kommer denne uken. 

Søndag – Søsteren min og jeg har fått en tradisjon hver søndag. Det er å gå på bytur (siden jeg bor i byen og hun har hund), så spiser vi noe god mat og har det hyggelig sammen. I tillegg er det så klart spa søndag!

Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre, og en fin uke! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg