Denne uken skal jeg –

Trene – Hadde jeg hatt råd, så hadde jeg virkelig benyttet meg av en PT. Kanskje jeg burde spare opp litt ekstra, slik at jeg føler at jeg kan ta meg råd til det? Jeg tror virkelig at treningen hadde gått lettere da. For da har jeg plutselig en person som forventer at jeg er der, og som hjelper meg i gang. Vi får se hva jeg ender opp med å gjøre, men noe må gjøres! Denne uken skal jeg i hvert fall få klemt inn tre treningsøkter ente hjemme, eller om jeg endelig kommer meg til gymmet. 

Spise sunnere – Det har blitt mye usunn mat i det siste, og det merkes… Jeg er nødt til å bli flinkere igjen når det kommer til matveien. Da jeg var om bord fikk jeg virkelig ikke i meg det jeg trengte, fordi jeg kjente meg slapp og svimmel veldig ofte. Så denne uken skal jeg prøve å komme på rett spor igjen. 

Blogge – Jeg setter pris på leserne mine, og vil virkelig prøve å levere bedre enn jeg har gjort. Jeg må bare prøve å prioritere riktig. De dagene jeg ikke blogger sitter jeg ikke på sofaen og stirrer i lufta liksom, jeg holder på med andre ting. Det går mye i husarbeid, venner og familie. Jeg tok meg selv i å tenke over at jeg snart har bursdag, og jeg trodde jeg ble 23. Neida, jeg blir bare 22. Jeg føler meg som en gammel dame i en ung kropp.Vippetime – Allerede i morgen har jeg vippetime, og det gleder jeg meg så til! Jeg går til H.M Beauty i Larvik. Jeg viser dere resultatet i morgen, og da kan jeg informere mer om salongen. Det er sååå deilig å ha vipper nå om sommeren!

Sandefjord – Forrige periode hjemme fikk jeg nesten ikke vært i Sandefjord i det hele tatt. Jeg var jo i Stavanger, og var egentlig opptatt nesten hver dag. Jeg skal absolutt få brukt mer tid der denne uken, før det er jobb igjen. 

Få besøk – En av dagene får jeg besøk av en venninne, og det ser jeg frem til! Hva vi skal enda vet jeg ikke, men mest sannsynlig grilling, shopping eller bare cruise rundt på el-sparkesykkel. Jeg digger det! F og jeg har kjøpt oss en hver, men de får dere se mer av i en vlog som kommer i løpet av uka. 

2 kommentarer
    1. Hei Pia!
      Jeg er på jakt etter sparkesykkel, hvilken type har dere og hvor mye kostet den? Kan du eventuelt legge ved link?

      1. Hei!
        Vi har denne -https://e-wheels.no/produkt/el-sparkesykkel/momas-s2-elektrisk-sparkesykkel-45kmt-1
        Den er skikkelig, skikkelig bra! 🙂 Det kommer et eget innlegg om de enten i morgen eller torsdag, så følg med her for mer info:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg