Denne kvelden går til…

God kveld dere fine♥

Jeg kjenner det svir i øynene etter å ha brukt løsvipper i ti timer. Tiden går så sykt fort i dag! Jeg bruker jo egentlig aldri å blogge så sent, men det føles ikke så sent om dere skjønner? Det har kanskje noe med at jeg ikke har noen planer i morgen. I morgen skal jeg bare slappe av, lade batteriene, kanskje dra ut for å kjøpe nytt sengesett, strikke og lese. Å så klart blogge! I tillegg tror jeg også at jeg skal bake makroner – herregud, jeg har jo faktisk noen planer! Jeg ser liksom ikke på sånt som planer, men det tar jo mye tid det også. Jeg skal jobbe på black friday og det gleder jeg meg så til! Da håper jeg at det kommer mange kunder og at vi får masse å gjøre! Jeg elsker stress, kaos og mersalg, haha! Følelsen når alt “går opp” og ting ordner seg er noe jeg drives av. Ga det mening? Det gjorde det i hvert fall i hodet mitt.

I og med at jeg føler meg opplagt, fresh og alt annet enn trøtt, så skal jeg starte på denne boken som kom i posten i dag. Det er ikke veldig ofte jeg tar meg tid til å skru av alle skjermer, og bare bruke tiden på å lese. Jeg strikker mens jeg ser på ex, jeg bader mens jeg ser på real housewifes, jeg lager mat mens jeg ser på youtube og jeg sminker meg mens jeg hører på musikk. Så det skal bli godt å skru av absolutt alt, og bare lese. Jeg har så vidt sett på boken og lest første side. Denne boken tror jeg er noe, dere! Jeg kjenner det på meg, at denne boken kommer til å treffe meg. Ekteskap er så sterke greier, og som jeg har fått inntrykk av, så settes ekteskapet på prøve i denne boken. Jeg er med i bokklubben til Sophie Elise, og det anbefaler jeg dere også å bli dersom dere liker å lese! Disse bøkene er ganske lettleste, og man bruker ikke mange dagene på dem. Derfor passer det selv i en hektisk dag. 

Vil dere ha min mening om boken etter at jeg er ferdig å lese den? Nå skal disse vippene av, haha! Vi blogges i morgen♥ Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg