Denne høsten vil jeg –

Hei dere fine!

Det er sååå deilig å være en tur hjemme. Jeg kjenner jeg får så god energi av å bare se huset litt, og vite at alt står bra til her hjemme. Den ene orkiedeen min er til og med på vei tilbake! Så koselig♥ Men hva skjedde med temperaturen? Det kjennes ut som at høsten er her allerede, og det er egentlig helt greit for meg. Jeg gleder meg faktisk så utrolig mye til høsten at dere aner ikke… Jeg tror kanskje det er min favorittårstid. Jeg elsker fargene, luften kjenner så mye renere ut, soppturer, koselige kvelder med stearinlys… Åhh, som jeg gleder meg! Jeg elsker seriøst sommeren også, men allerede så føler jeg meg nesten forsynt med sol og bading, så nå vil jeg tenne lys og spise selvplukket sopp. Her er noe av det jeg vil gjøre i høst♥Sopptur ♥ Jeg eeeelsker å gå på sopptur. F og jeg gjør det sammen hvert år. Jeg pleier også å gå noen turer med mamma og søsteren min. F hadde faktisk aldri gått på sopptur før han ble sammen med meg, så jeg husker veldig godt våres første sopptur sammen. Han spurte om så og si alle soppene han fant om vi kunne ta dem, hehe! Heldigvis har jeg litt peiling på det, hvis ikke hadde vi nok blitt forgiftet for lengst, hehe.

Strikke ♥ Som dere vet så har jeg fått en greie for strikking. Jeg kan ikke noe for det, men det er noe med det som driver meg. Jeg elsker å se plagget vokse i hendene mine. Jeg blir så gira på å tre genseren over hodet at jeg strikker for harde livet. Det er ikke noe jeg føler at jeg må, så det er rett og slett bare noe jeg vil gjøre. Jeg er seriøst snart ferdig med min første genser!! Jeg er snart ferdig med bolen og den ene armen er ferdig. Jeg er på arm nummer to nå, så jeg begynner å se en ende på det. Jeg har allerede planlagt mitt neste prosjekt! Jeg vil strikke alt…Alt til alle. Jeg kommer til å begynne å strikke barneklær også. Bare tenk så koselig det er å kunne kle en baby i egen strikket klær! Åå, jeg gleder meg.

Tenne lys ♥ Dette har jeg savnet i sommer.. Jeg hadde en kveld hvor jeg tente masse lys, men vi begge ble så varme at jeg måtte blåse dem ut igjen.. Så nå når høsten kommer blir det et stort forbruk av stearinlys igjen.Se en bra serie ♥ Jeg har sett så lite på serier dette året, så nå i høst vil jeg virkelig finne en jeg kan forsvinne litt i. Noen forslag?

Gå lange turer i skogen ♥ Både F og jeg elsker å gå i skogen, spesielt når det nesten akkurat har regnet. Luften er så ren, og det gjør virkelig noe med sjelen. 

Låne Ludvig ♥ Jeg håper virkelig på å låne Ludvig litt igjen snart, for han lyyyyyser opp dagene mine. Jeg savner så å ha hund at dere aner ikke! Jeg elsker jobben jeg har, men jeg kjenner at jeg virkelig ønsker å ha hund, så da må jeg komme meg på land etter hvert. Heldigvis har jeg jo både Ludvig, Hugo og Tassen i livet mitt♥Pynte huset ♥ Høstfarger er noe av det fineste jeg vet om. Det er så fint når stuen er pyntet til høst! I fjor kjøpte jeg orange puter og tepper også, så i år blir det virkelig høst i heimen.

Være med venninner ♥ Jeg håper at jeg får masse tid til venninner i høst! Hva er vel koseligere enn en venninnekveld med kortspill og taco? Åhh, kanskje en hyttetur med en jentegjeng? DET vil jeg få til!

Rødvin ♥ Kanskje denne høsten er tiden for å begynne å drikke rødvin? Jeg er ikke spesielt glad i noe alkohol, så det er egentlig rart at jeg tar med dette punktet. Men tilbake til hytteturen – tenk så koselig å dele en flaske rødvin? Jeg vet at F er veldig glad i ost og kjeks, så kanskje jeg skal varte han opp med det en kveld i tillegg til en flaske rødvin som vi kan dele sammen.Det kommer garantert et slikt innlegg igjen snart. Dere vet “Hello September” typ, haha! Men jeg må bare dele min begeistring for høsten med dere. For i dag kjentes det nesten litt sånn “høst” ut om dere skjønner? Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å gjøre alt som står på disse punktene over her, og jeg gleder meg til å blogge om det alt sammen. Nå skal jeg tømme oppvaskmaskinen (som jeg hater), så skal vi en tur på Ark for å kjøpe “Strikking for nybegynnere”, den er jo grei å ha i og med at jeg ikke skjønner noe mer av oppskriften på den genseren jeg holder på med (: Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg