Den siste turen til dyrlegen

Hei dere♥

Det er skikkelig vondt å skrive dette, men jeg føler samtidig at jeg burde gjøre det. De siste dagene har vært veldig triste og jeg har følt meg skikkelig nedfor. Min kjære fine Mix ble avlivet på fredagen.. Jeg dro hjem natt til torsdag for å besøke han og være litt med han. Da viste jeg ikke at han skulle til dyrlegen allerede fredagen, men det var ingen grunn til å la det gå lenger. Han ble veldig syk veldig fort, og han hadde blitt helt sinnsykt tynn siden forrige gang jeg så han. Det som var utrolig vanskelig var at humøret hans liksom ikke ble så påvirket av sykdommen, for han logret med halen og virket veldig glad♥ Han var seriøst verdens beste, og det er så vanskelig å forstå at jeg aldri skal få se han igjen. I natt gråt jeg så sinnsykt mye og jeg klarte ikke å stoppe. Båten har vært kansellert, så vi har sovet hjemme. Jeg tror det på en måte “sank litt inn” nå som jeg har kommet hjem og det er stille rundt meg. På jobb går liksom alt i ett. 

Kjæresten min har heldigvis vært en utrolig god støtte disse dagene. Det er liksom ikke så lett å sette seg inn i hvordan det er å miste en hund dersom man aldri har opplevd det selv. Mange vil si at det bare er en hund, og at det er sånn det er å få seg dyr. Men nei, det er ikke bare en hund. Det er et familiemedlem som alltid er der. En hund er alltid glad for å se deg, og spesielt Mix oppmuntret meg dersom jeg var lei meg. Han her var virkelig en god klump som var helt utrolig god og spesiell. Det er skikkelig trist å ha mistet en så god venn.. Han har betydd så masse og jeg har vært så ubeskrivelig glad i han. Det kommer til å bli utrolig tomt uten denne gode gutten. Han var så morsom og merkelig, og helt unik! Virkelig en fantastisk hund♥Jeg kommer virkelig aldri til å glemme Mix♥ Det er så merkelig at han er borte… Men jeg må bare tenke på at han har det bedre nå. Han fikk kreft med spredning og han fikk til slutt ikke ned noe mat. Han har heldigvis ikke lidd, men det var vel derfor han var nødt til å bli avlivet nå. En hund skal ikke lide for at eierne vil beholde hunden sin lengre. Det er viktig å sette hunden sin først♥ Jeg håper at dere har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg