Den siste tiden gjennom telefonen min

God kveld! Jeg håper at det står bra til med dere. Tassen og jeg skal veldig snart ut på den siste turen, så tror jeg at jeg finner senga ganske så fort etter det. Jeg er veldig trøtt og sliten i dag, så jeg vet ikke engang om jeg får med meg Farmen. De første ukene har jeg måtte tatt sovepiller for å klare å sove, men nå kjennes ikke lenger det ut som et problem. Så det går i riktig retning i hvert fall. I morgen har jeg meldt meg på gruppetime på E2 også, så det ser jeg så frem til! Det er en time spinning, så en halv time med sterk kjerne. OMG! Jeg tror kanskje at det er å ta litt i når jeg ikke har trent på så lenge, men jeg kjører på.  Bilde 1 – På vei til hytta, Bilde 2 – kveldskos i jaccuzien på hytta, Bilde 3 – Meg som trodde at jeg tok bilde andre vei, Bilde 4 – Dinner in the making, Bilde 5 – Kamilla og meg, Bilde 6 – selfie <3 Bilde 1 – Min fine stil, Bilde 2 – fra bilen, Bilde 3 – på vei til leiligheten etter hytteturen, Bilde 4 – Middag alene hjemme, Bilde 5 – Genseren jeg strikket til mamma, Bilde 6 – Min valentine <3 

Bilde 1 – Fastelavens boller, Bilde 2 – Fin på morfin, Bilde 3 – Fra sykehuset, Bilde 4 – bollebaking, Bilde 5 – Hugo og meg, Bilde 6 – Hånda mi er så misfarget etter at ambulanse medarbeideren stakk feil. 

Ønsker dere en god kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg