Den siste julebaksten

Hei dere fine♥

Jeg skrev tidligere at jeg føler meg ferdig med julen og alt det der, men jeg endte opp med å lage julekaker og fløtekarameller i dag. Jeg føler kanskje at jeg skriver en ting og gjør noe annet litt vel ofte? Haha! Sama det♥ Jeg fikk besøk av søsteren min i dag, men hun har nettopp reist hjem. Vi lagde brune pinner, karameller og hjemmelaget pizza. Jeg kjenner det litt i føttene etter å ha stått i hele dag, men det går nok fort over da jeg har planer om å ta meg et bad så fort jeg har lagt ut dette innlegget, hihi♥I og med at jeg jobbet så og si hver dag før jul bortsett fra da jeg var syk, så rakk jeg ikke å lage alt jeg hadde planer om. Jeg lagde brune pinner en gang, men jeg endte jo opp med å gi bort alle sammen. Det er favoritt julekakene mine, F sine og søsteren min sine. Så derfor valgte vi å lage det igjen i dag.Dessuten så er jo brune pinner laget på 1-2-3. Det er så enkelt og fort gjort. Jeg bruker DENNE oppskriften. 

Vi lagde også karameller, men de tenkte jeg å vise dere i morgen da de står til kjøling i kjøleskapet. Vi har smakt på dem, og de ble ordentlig gode! Jeg bruker alltid DENNE oppskriften når jeg lager fløtekarameller, og det gå aldri galt. 

Yummi! Pizzaen ble også veldig god, men jeg kjenner at jeg har et stort behov for noen litt sunnere matretter de neste dagene. Jeg skal bestille meg en ny almanakk nå, så skal det kommende året planlegges og settes mål for så fort den kommer i posten. Det skal bli godt! Jeg føler meg litt bakpå, og at jeg ikke har planlagt nok fremover, så det skal bli godt å føle at jeg har orden og system i hverdagen igjen. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg