Den perfekte tilleggsgaven

God kveld dere!

Dagen i dag har gått i ett, og jeg klarer nesten ikke å forstå at klokken allerede er så mye! Jeg vil ikke at denne lørdagen skal ta slutt… Jeg har hatt det fint med familie, fått kjøpt flere julegaver og nå i kveld begynt på de spiselige julegavene. Jeg pleier hvert år å lage brente mandler til de fleste i familien. Det er jo så godt! I tillegg så er det veldig enkelt, og det går fort å lage. Jeg lagde to omganger i dag, og det resulterte i tre cellofan poser og en krukke til oss her i huset. 

Når man brenner mandler må man i hvert fall ha tålmodighet! Det er litt krevende dersom man aldri har gjort det før, men så fort man kan det så sitter det. Jeg slår aldri opp i oppskrifter lenger når det kommer til slike ting. Dette er virkelig en fin ekstra gave dersom man skulle hat “en liten ting til” til noen. Jeg sender som sagt alltid med en slik pose i tillegg til julegaven. – Julestemning på kjøkkenet – 

I morgen skal jeg lage en eller to omganger til, så har jeg noen poser klare til å gis bort. 

Vi har nettopp bestilt sushi, så jeg må straks sette meg i bilen og kjøre av gårde for å hente mat. I dag var det ekstremt vanskelig å finne ut av hva vi skulle ha til middag! Argh, så irriterende!! Noen dager kjenner jeg at jeg ikke trenger middag, og i dag er egentlig en sånn dag. Men sushi smaker jo alltid godt, så nå gleder jeg meg faktisk litt. Så gjenstår vasking av sminkekostene før jeg setter meg ned for å se Maskorama. Jeg gleder meg!! Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg