Den fineste gaven er ferdig

God morgen dere!

Det er så deilig å stå opp på søndagene og vite at man ikke har noen planer. I dag skal vi bare kose oss (det gjør vi jo hver dag), og jeg skal velsig snart finne frem strikkepinnene og begynne på noe nytt igjen. Genseren som jeg strikket til F er jo ferdig! Den ble så fin, og skikkelig koselig. Jeg møtte på noen utfordringer på veien, siden jeg kanskje misforstår oppskriften iblant. Denne genseren har jeg laget helt på egen hånd, og ikke fått noe hjelp med. Det er litt kult å kunne si! F har allerede tatt den i bruk, og jeg tror den kommer til å bli mye brukt fremover nå som det begynner å bli kaldt ute. Som jeg sa til F, så er dette julegaven hans. Om jeg strikker enda en genser til han før jul får vi se på, da blir såfall det også en julegave. Hehe! Det er noe spesielt med å strikke et plagg til en man er glad i. Jeg koste meg med prosjektet fra start til slutt. Jeg var så redd for at den ikke skulle passe, men den ble jo helt perfekt. Den er ganske lang på armene, så han måtte brette den opp som dere kan se på bilde. Dette ville jeg gjort annerledes om jeg kunne, men jeg klarer ikke å ta opp og begynne midt på armen for eksempel. Så det får bare være litt lange armer på den. Dette er jo ikke den siste genseren jeg strikker til han♥Jeg syntes han kledde den skikkelig, så jeg er veldig fornøyd! Det er han også, og hvor koselig er det ikke å kunne si at kjæresten sin har strikket den til han? Denne genseren gikk veldig fort å strikke! Jeg begynte på den helt i slutten av september, så jeg brukte rundt to uker på den. Da har jeg heller ikke strikket hver dag, men noen dager har jeg jo sittet i mange timer. Genseren heter forresten “Ro” og er fra kolleksjonen til Skappel X Sophie Elise sammen med samboeren hennes. 

Denne genseren vil jeg at F ikke skal være redd for å bruke. Han skal kunne bruke den når han vil, og til hva han vil. Vil han fiske i den, så er det greit. Vil han bruke den til pent, så er det greit. Denne skal brukes, og kan brukes helt til den løsner opp. Hehe! Håper så klart ikke at den gjør det, for jeg har sydd den ganske så bra sammen i sømmene.

Hver gang jeg får et prosjekt av pinnene og har blitt ferdig med det føler jeg meg litt “tom”? Jeg bli liksom litt lost og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, så jeg er raskt i gang med et nytt prosjekt. Som jeg nevnte, så skal jeg sette i gang med en “Holiday slipover” vest i grå. Denne er jeg veldig spent på, siden jeg kjøpte garn fra Sparkjøp til 30kr per nøste isteden for 95kr. Det blir spennende å se om resultatet blir det samme! Jeg ønsker dere alle en fin søndag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg