Den beste morgningen på lenge

Hei dere, og hei fredag!

Det spiller egentlig ingen rolle om det er fredag eller mandag lengre, bortsett fra at jeg ikke får like dårlig samvittighet for å spise godteri på fredager som på mandager. En kollega ringte meg for en times tid siden, og det var så koselig! Jeg setter så pris på mennesker som jeg virkelig vet og føler bryr seg om meg. Jeg savner så å jobbe nå at jeg vet ikke helt hvor lenge jeg klarer å gå hjemme. Jeg har jo cv ute og er interessert i alle mulige jobber egentlig, men det er jo lettere sagt enn gjort. Men over til noe annet! Jeg har virkelig hatt den beste morgningen på lenge! Jeg ble vekt før 06 av Ludvig, men heldigvis fikk jeg sove igjen og da til 07:30. Så gikk vi tur og koste oss litt med God morgen Norge før jeg begynte å vaske. Jeg vet at jeg skrev i går at jeg skulle gjøre meg ferdig med slikt i går slik at jeg kunne slappe av i dag, men dere kjenner meg…Jeg har fått vasket de kjedelige tingene som komfyr, micro og kjøkken skaper. Det er så kjedelig å vaske komfyren syntes jeg, men nå er det også gjort. Det er slike ting jeg har utsatt og utsatt, men nå er det gjort! Jeg har også støvsuget og skal snart vaske gulvene. Jeg virkelig elsker når jeg våkner full av energi. Det beste er å gjøre alt sånt om morgningen, for da kan jeg kose meg resten av dagen.Jeg skal tutle litt til her hjemme, så skal jeg ta med meg Ludvig ut i skogen for å gå tur. Forresten, sjekk den fletta! Jeg har fått helt oppheng i fletter og fletter meg selv hele tiden. Jeg har lyst til å bli super god, hehe! Litt senere i dag kommer det forresten en ny YT video, så hold utkikk etter den! Jeg ønsker dere alle en veldig fin fredag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg