De skuffer aldri!

Hei dere!

Jeg håper at dere har det fint. Jeg sitter å venter på å bli servert middag, til en forandring! Det er jo 98,9% jeg som lager maten i dette hjemmet, så det kjennes skikkelig godt å bare kunne sette seg tilbake og få det servert i dag. Misforstå meg rett, jeg elsker å lage mat, og jeg elsker å servere F mat. Derfor gruer jeg meg litt til jeg skal være alene hjemme i og med at jeg er permittert og ikke F. Jeg kommer jo ikke til å gidde å lage mat til meg selv, helt alene 🙁 Så enten blir det brødskiver, ellers får jeg invitere venner og familie på middag hver dag. Vi får se! Jeg prøver å ikke tenke så mye på det enda, for alt kan jo skje.. Uansett! Jeg stod opp ganske tidlig i dag siden jeg hadde time til å ordne neglene hos de flinkeste jentene! Åhh, jeg elsker å ordne neglene mine hos Anna´s Beauty Place. De skuffer seriøst aldri!

Jeg var litt usikker på hva jeg ville ha denne gangen, så jeg sa at hun kunne gjøre hva hun ville. Det resulterte i disse fine neglene! De skinner og glitrer skikkelig, akkurat sånn som jeg liker det. De er så elegante og pene. Jeg tror faktisk det er noen av de fineste jeg har hatt! Jeg føler meg 100% trygg på at jeg blir fornøyd uansett hva de hadde funnet på å gjøre med neglene mine. De holder også en hel måned uten problem. Det er svært sjeldent noen knekker, om ikke aldri? Jeg husker ikke sist jeg knakk en i hvert fall, så det sier jo sitt. De er såååå fine! Jeg elsker de♥ Som sagt så er det Anna´s Beauty Place her i Skien jeg går til. Jeg kan virkelig anbefale dere å ordne neglene deres der dersom dere er i byen! Dere kommer ikke til å angre♥ Jeg har allerede booket timer ut året, så det ser jeg frem til. Resten av kvelden skal vi bare slappe av, og jeg skal så klart strikke. Dagen i dag har gått så fort! Vi låner Ludvig (hunden vi har lånt tidligere), så F ble med for å gå en tur med han tidligere, så har jeg plantet litt i hagen. Ellers skjer det ikke stort. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg