De siste dagene

God kveld dere♥

Jeg håper at dere har det fint? I går dro vi en tur til Tusenfryd, så jeg fikk ikke oppdatert dere selvom jeg hadde planlagt det da vi kom hjem. Jeg har seriøst ikke vært så sliten på år og dag. Så fort vi var hjemme var jeg seriøst helt skutt. Det fristet så utrolig mye å se film med kjæresten min, men jeg måtte gå å legge meg isteden. Menmen. Har dere vært på tusenfryd i det siste, eller vurderer dere det i løpet av sommeren? Jeg syntes ikke at det er verdt pengene. De fornyer seg jo aldri. Alt som er der var der også da jeg var der med klassen da jeg gikk i 7énde. Vi kjørte alt, men jeg ble seriøst skuffet og kommer aldri til å dra dit igjen. Jeg ble så glad da jeg så at de hadde Churros der, men de var fra frossen pose, og smakte ikke godt. Så det var nedtur. Derimot skal vi på Liseberg neste periode hjemme! Det gleder jeg meg enormt til. Da skal vi dra med søsteren min også, så det kommer til å bli kjempe koselig og gøy. Dessuten så har de Sephora i Gøteborg, så der skal jeg handle litt.  (Bildene er fra torsdagen da jeg hadde verdens fineste tantebarn på overnatting <3)

I dag startet dagen med å sole seg ute. Solen skinte jo, og det var så varmt! Så F og jeg la oss godt til rette i de nye solstolene våres. Etter en liten stund begynte det å bli litt overskyet, så da gikk vi inn. Jeg har fått gjort en del inne i dag, så jeg er fornøyd med det. Når det regner og er skikkelig grått ute koser jeg meg ekstra inne, gjør dere? Jeg så at det skal begynne å tordne i dag, men jeg krysser fingrene for at det ikke skjer. Det syntes jeg ikke er noe koselig.. På fredagskveld dro jeg til stallen i Sandefjord sammen med søsteren min for å se på et bittelite føll. Det er bare tre uker gammelt, og se så liten!! Jeg er 1.58cm, og se så bitteliten det er! Jeg falt helt pladask og kunne kost med det hele kvelden. Det lot oss kose skikkelig masse. Det gjorde meg glad. Nå skal jeg ordne litt på soverommet før F og jeg skal se på en film sammen. Jeg oppdaterer Tise hver søndag nesten, så ta gjerne en titt. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg