De siste dagene

God morgen dere fine!

Jeg har nettopp stått opp her hjemme hos mamma, så nå venter et nybakt brød til frokost. Det er litt luksus♥ Jeg savner så å blogge og jeg savner så å ha noe å dele med dere. De siste dagene har vært litt tunge ettersom at jeg var i en begravelse som var veldig trist og F reiste på sjøene. Så jeg har liksom følt meg veldig lost og ikke hatt det så fint. Derfor har det vært godt å være litt med mamma, så nå føler jeg meg mye bedre. I dag setter jeg kursen mot Skien og hjemmet mitt igjen, så da håper jeg at jeg tar med meg positiv energi hjem. Nå som F ikke er hjemme kunne jeg jo brukt hele dagen på å lage blogginnlegg, og det var egentlig det jeg så for meg. Men så ble jeg liksom så deppa og tiltaksløs. Jeg har egentlig bare sittet på sofaen og strikket for å koble litt ut. Jeg er ferdig med den grå vesten, og kommet godt i gang med enda en genser fra Skappel og SE sin kolleksjon. Jeg viser dere senere i dag eller i morgen.Arbeidere holder skikkelig på rundt der vi bor, så det var ganske deilig å slippe det for noen dager mens jeg har vært i Sandefjord. De har stengt av vannet og åpnet hele veien slik at vi ikke kan parkere i gårdsplassen osv, så det er litt slitsomt. Jeg gleder meg til alt er ferdig, hehe! Jeg kjenner meg allerede gladere til sinns bare å skrive til dere, så det er et positivt tegn. De neste dagene skal jeg bruke på å lage blogg materialet, så skal jeg rett og slett kose meg litt i eget selskap har jeg tenkt. Neste uke skal jeg til reguleringstannlegen, passe Tassen og dra på cruise sammen med mamma. Det blir en bra uke!♥ Kanskje det endelig skjer noe på kjeve fronten. Jeg har hatt så vondt, og den er låst i flere dager avgangen.. Jeg begynner faktisk å bli litt desperat. Jeg har også bestilt time til frisøren igjen neste uke. Planen er å stripe det lysere.. Jeg avbestilte jo forrige time siden jeg “feiget ut” og ville heller la håret gro. Nå håper jeg at jeg kan få en fin farge på håret slik at jeg føler meg fresh uten extensions også. For nå er jeg tilbake i en periode hvor jeg bruker extensions hver dag, og det er ikke bra for håret 🙁 Så har jeg litt lyst til å farge det enda mørkere også (: Dere kjenner meg nå.. Det er en evig struggle. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så håper jeg at vi blogges senere i dag!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg