De fineste vippene

God kveld dere♥

Jeg skal straks gjøre ferdig den siste kaken jeg har bakt i dag. Det føles seriøst ut som at jeg kun har stått på kjøkkenet i dag, så det å sette meg ned nå er deilig. Jeg har bakt to kaker og den ene er litt mer krevende enn den andre. Jeg lager en 6lags sjokoladekake som jeg ikke har satt sammen enda..Ønsk meg lykke til! Men først vil jeg fortelle om vippe timen min i dag. Jeg er mer fornøyd enn noen gang og jeg syntes disse vippene ble så fine! Så lette, enkle, naturlige og fine. Jeg liker de allerede så godt, og tror jeg kommer til å elske å ha de i Tyrkia. Det var litt derfor jeg ønsket å ha vippe extensions nå, siden jeg skal gå sminkefri en hel uke. Åhh, som jeg gleder meg til det!

Som dere vet, så ordner jeg vippene mine hos H.M Beauty i Larvik. Det er der jeg startet med vippe extensions, og jeg går dit enda. Jeg er så fornøyd! Å deg jeg elsker er at du kan si at du vil ha sykt drama vipper, og få det. Samtidig som du kan ønske deg mindre volum slik som jeg gikk for denne gangen. Du får liksom det du vil ha da, og det syntes jeg er viktig. Jeg har helt opp til 15mm lange vipper, og noen steder har jeg ikke fått lov til å få det. Fordi de ikke syntes det er pent, men som jeg blir fortalt på H.M Beauty så passer mine øyne faktisk til den lengden. Det er kunden som skal bli fornøyd! Et sted jeg la negler før nektet å gi meg hvite negler siden det “ikke kledde meg”, så da byttet jeg rett og slett negl salong. Enkelt og greit 🙂 Dette er vippene mine før. De har fått kjent på sommeren kan man si. De har vært utsatt for både bading, extensions og løsvipper. Jeg gikk fra vippe extensions og rett til løsvipper som jeg limte på selv. Dette sliter jo så klart på vippene, men de var langt ifra i faresonen. Så det er bra! Man får liksom litt info på veien mens man legger vipper hos H.M Beauty. Samtidig som man ikke blir presset på til å kjøpe unødvendige produkter! Åhh, jeg virkelig hater steder jeg gjør forskjellige behandlinger så nærmest tvinger de meg til å kjøpe en dårlig krem, skjønner dere? Slik behandling av kunder er det ikke her, det er virkelig topp service♥ Noe jeg også liker veldig godt er at det så og si alltid løser seg dersom man må endre på en time eller lignende, det finnes liksom så mange løsninger! Stort pluss for meg. Er de ikke fine? Jeg er kjempe fornøyd! Sjekk ut facebook siden og book time HER. Forresten! Jeg viser dere mye mer av dette i min nyeste vlog som jeg holder på å redigere! Så hold øynene åpne for det 🙂

Jeg har Mix vipper, som vil si at det er en blanding av klassiske og volum. Det gir så sykt fint resultat syntes jeg. Så bestill time til Mix vipper dersom dere også ønsker slike 🙂 Nå skal jeg faktisk stripe håret mitt…Omg, jeg skjønner ikke at jeg tør! Men planen er å dynke håret i kokosolje, så kun lage 5-10 striper i det øverste laget. Ønsk meg lykke til… Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg