Date night

God kveld dere fine♥

Jeg håper at alt er bra! Vi har nettopp kommet hjem fra en super fin kveld. Vi tok oss like gjerne en liten date den siste kvelden hjemme. I hele dag har jeg ryddet i både mitt og F sitt klesskap, så jeg har holdt på i mange timer. Det var utrolig deilig å få ryddet ut litt klær, så nå har vi begge litt bedre plass. Vi lurte på om vi skulle tatt en tur på vannet i dag siden det var siste dagen hjemme, men i og med at temperaturen ikke er så høy bestemte vi oss for å bare være hjemme i dag. Jeg måtte en kjapp tur på Herkules for å kjøpe strømpebukser til uniformen, så da ble like gjerne F med også tok vi en matbit i tillegg. Vi spiste på Jimmy´s i Porsgrunn som vi har gjort en del ganger tidligere. De har veldig god mat, greie priser og fin beliggenhet.  

Jeg velger alltid Jimmy´s fillet steak som er en indrefilet med tilbehør. Så er det så klart valgfrie poteter til, så da velger jeg alltid søtpotet fries. Super godt!

Fine mannen min♥ Det er så koselig å bruke tid på hverandre, så jeg har virkelig kost meg de siste dagene. Vi har sett noen filmer på kveldene og bare generelt kost oss litt ekstra mye sammen i det siste.Siden F spanderte utnyttet jeg det til det fulle og bestilte dessert også, haha! Det skal sies at min sjokolade fondant smaker bedre enn denne, men denne er god den også. Det bare ble litt mye sjokolade når både sausen og isen også var av sjokolade…Kjolen min finner dere HER

Nå skal jeg vaske håret og skylle med ris vannet jeg lagde her om dagen! Jeg er så spent på å se hvordan det blir… Så skal jeg ta meg et langt bad før vi skal nyte den siste kvelden hjemme. Jeg har forresten redigert ferdig Q/A vlogen, men den ble hele 30 min lang!! Vet liksom ikke helt hva dere syntes om det? Vi blogges senere♥

2 kommentarer
    1. Kjempegøy med lange utfyllende svar på q&a! Kjedelig med vloggere som bare svarer typ ja eller nei 😅🌷

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg