Dårlig samvittighet

Hei dere fine, fine♥

Det er ikke noe gøy å logge meg inn her og vite at jeg ikke har noe godt innhold å komme med til dere. Det er ikke så enkelt å få tid til alt sammen om dagen, og da havner dessverre bloggen (og F, stakkars) i siste rekke. Plutselig går det opp for meg at jeg kanskje burde legge ned bloggen og leve videre, mens andre ganger kommer det over meg at det er dette som gir meg liv. Det hørtes kanskje ut som at det ikke finnes en mellom ting, men dere skjønner. Som dere vet nå, så liker jeg ikke å gjøre ting halvveis. Jeg vet selv hvor kjipt det er å følge en blogger som kommer med et innlegg i uka, som heller ikke er spesielt interessant… Men kanskje noen få innlegg i uka er bedre enn ingen, eller hva syntes egentlig dere?

Det er vanskelig å planlegge innlegg da jeg plutselig får melding om at jeg skal jobbe. Jeg sier så og si aldri nei til å jobbe, så allerede nå har jeg jobbet mer enn avtalt. Det er kjempe bra, og greit for meg, men da håper jeg at det gir mening at ikke jeg klarer å være så aktiv på bloggen om dagen. Denne uken skulle jeg jobbe mandag og onsdag, men jeg endte med å jobbe mandag, tirsdag og onsdag. Så skal jeg også jobbe i morgen. Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er for denne jobben, og jeg elsker den! Så det er kjempe stas, men det går dessverre utover bloggen min… Det er så blandede følelser om jeg skal slette den, legge den på vent, prøve hardere enn hva jeg kanskje gjør, ha et par innlegg i uka, eller bare skrive når jeg føler for det. Jobb er utrolig viktig. Det har blitt plantet inn i hodet på meg fra jeg var liten, og sannelig er det akkurat det jeg setter først av alt. Familien min generelt har den tankegangen, og det er jeg veldig takknemlig for. Derfor plages jeg veldig av at jeg ikke får til å blogge samtidig som at jeg jobber, trener, leser, strikker og i tillegg skal være en kjæreste, søster og datter. Jeg trenger flere timer i døgnet ass…. Det skal sies at denne mørketiden ikke hjelper så veldig på blogg motivasjonen, så kan hende alt tar en helomvending snart. We´ll see.Jeg hater at jeg ikke får til alt sammen… En ting jeg er sjeleglad for er at migrenen min er under sjakk, for hvis ikke, så kan jeg banne på at jeg hadde vært plaget i disse tider. Jeg håper i hvert fall at dere har det veldig fint, at dere gleder dere til jul, og at vi blogges snart igjen!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg