Dagens liste

Hei dere!

Det er skikkelig rart å ikke skulle dra på jobb i dag, men i morgen. Kroppen og hodet er liksom forberedt på at det er i dag, så det er ganske deilig å vite at det ikke er før i morgen. En dag lengre hjemme har faktisk mye å si, hehe! Gårsdagen gikk bare til litt shopping og avslapning hjemme. Jeg lagde god middag, tok et bad og en god ansiktsmaske. I dag skjer det heldigvis litt mer, så her er dagens liste:

11:00 – Ansiktsmaske og tannbleking. Dette sitter jeg med atm og jeg føler meg fab! Jeg har på både den rosa og den lilla masken fra glamglow. Den former og strammer huden! I tillegg så har jeg på bleking på tennene fra Pro whitning. Jeg elsker å starte dagen med litt egen pleie. Da blir sminken mye finere og det blir en bra dag. 

12:00 – Så fort masken er av skal jeg begynne å sminke meg. Jeg hadde lyst til å lage en video, men jeg får se om jeg rekker det. Kanskje jeg får det til i morgen istedenfor. 

14:00 – Negltime! Herregud så godt det skal bli å få nye, freshe klør! Jeg skal gå for røde med glitter siden det tross av alt er jul. Jeg har aldri røde negler siden jeg føler at det ikke kler meg, men nå som jeg skal være på jobb så passer røde negler veldig godt med uniformen min. Jeg viser dere resultatet senere i dag!

16:00 – Bake lussekatter! Dette har jeg ikke spist på mange år, så jeg gleder meg veldig. Jeg husker ikke helt hva det smaker engang, og jeg vet at mamma ikke kan fordra dem, men jeg mener å huske at jeg likte det! Så jeg gleder meg♥

18:00 – Brenne mandler! Jeg har så lyst til å ha med noen hjemmelagde brente mandler på jobb, så jeg må få gjort det i dag. Det tar jo fader meg over en time å lage! Kjedelig…. 

20:00 – Oppdatere bloggen med mine nye negler!

21:00 – Begynne å pakke til tre uker på sjøen…  Kanskje ta et bad, og pleie huden enda mer? Hmm.. Jeg hadde håper på en god middag i dag også, så vi får se hvor det passer inn! I går ble det ikke middag før rundt 20:30, så vi får se. Jeg ønsker dere en super tirsdag! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg