Dagens liste

God morgen dere, og god lørdag!

Det er så sinnsykt deilig å våkne opp i en varm seng når det er så kaldt ute. I dag viser gradestokken minus 6, så vi fyrte i peisen like greit. Fyr i peisen gjør seriøst noe med meg, jeg syntes at det gir en så god stemning og jeg koser meg enda mer enn normalt. I går kveld var vi en tur hos broren til Cato og vi ble faktisk helt til klokken 23:30. Det var jo ikke planen, men det var så koselig! Det er så koselig å ha slike sosiale kvelder hvor man har på koseklær, bestiller pizza og snakker sammen. Anyways, her er dagens liste:

♥ Jeg skal en tur til byen i dag. Det er jo typisk at jeg gjør det på en lørdag da alle i hele byen er der..Jeg har jo tross av alt hver eneste dag fri, men det skjer altså i dag. Jeg har noen ting jeg trenger å kjøpe, og noen ting som må byttes – så det er bare en liten tur. 

♥ Redigere videoen som jeg spilte inn i går.

♥ Gå tur sammen med F. Han vet ikke om det enda, men jeg har skikkelig lyst til å gå en god tur i dag.

♥Rydde og vaske huset – Jeg elsker å ha det ryddig og fint på lørdager, så i dag skal jeg virkelig shine det opp. Jeg skal skifte på sengen, vaske alle bad, skrubbe kjøkkenet og vaske gulv. Gleder meg!

♥ Se på “Hver gang vi møtes” 

♥ Legge min nåværende bil ut for salg. Stakkars…. Det gjør faktisk litt vondt i hjertet å skrive det, men det må gjøres. På mandag henter jeg min nye fine bil! Jeg nevner det sikkert i hvert innlegg, men gud som jeg gleder meg!Jeg ønsker dere alle en fin lørdag! Vi blogges senere babes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg