Dagen i dag

God kveld dere fine!

Vi har nettopp kommet hjem fra Sandefjord. Vi har vært hos pappa siden han har bursdag i dag, så da har vi feiret litt. Det var utrolig koselig, og veldig hyggelig å se den siden av familien igjen. Før det har jeg som vanlig, stått på kjøkkenet.. I morgen skal vi til Sandefjord igjen for å spise pinnekjøtt hos mormor og bestefar. Det er en årlig tradisjon, som jeg gleder meg masse til. Jeg tilbydde meg å lage dessert og da ønsket mormor seg karamellpudding. Det har jeg aldri laget før, og fy søren så vanskelig! Eller..Kanskje ikke så vanskelig, men hodet mitt var ikke med til morgningen i dag. Jeg gjorde alt feil, måtte starte på nytt, måtte dra å kjøpe mer sukker, sølte ut hele blandingen og brant meg tre ganger. Det var litt av en utfordring med andre ord, så det gjenstår å se hvordan resultatet ble i morgen. Formene står i kjøleskapet, og jeg har ingen planer om å ordne noe mer med de før i morgen, hehe.Her er en liten kikk på julepynten vår! I dag kom det en del snø også, men det var jo litt sent spør du meg. Nå er jeg klar for vår og lysere tider! Jeg kommer til å fjerne all julepynt til uken, så det skal egentlig bli litt digg. Nå i kveld tester jeg ut denne masken fra The body shop, som jeg fikk i kalenderen. Kalenderen i år var helt grei, men nå tror jeg ikke at jeg gidder å kjøpe den igjen. Man får så og si det samme hvert år, så det er liksom ikke så mye vits lenger. Jeg bruker sjeldent “travel size”, så det blir bare liggende. Denne masken er også ganske stiv, så den får en 2ér av meg.Denne hår oljen derimot! Den er så god! Den lukter himmelsk og føles bra for håret. Jeg har bare brukt den noen ganger, men elsker den allerede. Jeg skal vaske håret mitt i morgen, så da pleier jeg alltid å ta ganske mye olje i det. Det gjør liksom ingenting at det er fett kvelden før jeg vasker det, om dere skjønner. Nedenfor kan dere se så langt håret mitt har blitt! Jeg føler at det har sluttet å vokse, men det går sakte med sikkert fremover. Nå skal vi bare slappe av og snart sove. I morgen tidlig skal vi trene igjen, og GUD som jeg gleder meg!! Tenk at jeg gleder meg til trening, hehe! Håper det varer. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin lørdag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg