Cookies på en tirsdag

God kveld dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint! Jeg vant kampen mot migrenen til slutt, så jeg har det helt topp. Dessverre så har ikke denne dagen vært fylt med så mye spennende, men vi gjør det beste ut av det. Jeg tok meg en tur på Herkules bare for å slå ihjel litt tid, og for å kjøpe metallsugerør. Jeg må drikke fra sugerør siden det iser så sinnsykt i tennene mine.. Jeg har kjøpt Sensodyne og fluor, så jeg håper at det skal hjelpe. Noe som derimot ikke kommer til å hjelpe på tennene mine er disse gode cookiesene jeg nettopp lagde.Planen var å lage disse til helgen, men hvorfor ikke bare lage de på en tirsdag? Jeg hadde så sykt lyst på noe godt, så jeg slo dette sammen. Det var en super enkel oppskrift som jeg fant på bloggen til Caroline Berg Eriksen, så jeg måtte bare teste de ut.

De ble veldig gode! Men ikke såpass gode at jeg ikke klarte å stoppe å spise dem, om dere skjønner? Jeg spiste en, så tvang jeg F til å spise en 🙂 Han er ikke like fan av søtsaker som det jeg er, haha! Men noen ganger må han bare smake 🙂 Se det for dere : Meg, på 158cm prøver å tvinge F, på 197cm til å spise en cookie. Haha!

Disse lages på under en time, og dere trenger ikke all verdnes med ingredienser heller! Skal du teste de ut? 🙂

Nå skal jeg kutte opp en vannmelon, så skal jeg se en episode av Real Housewife og Beverly Hills. Vannmelon er seriøst det beste jeg vet om!! Jeg har kanskje spist to hele vannmeloner den siste uken, hehe. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. cookies er veldig godt og særlig når de er litt lunket så sjokoladen fortsatt er smeltet. du burde prøve oppskriften som står på cafebakeriet sine pakker. den er veldig god. 🙂 kos deg masse med vannmelon og serie.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg