Christmas nails

God kveld!

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så har jeg fått fikset neglene mine i dag. Det er bare to uker siden sist, men siden jeg reiser i morgen og blir borte i to uker, så ble jeg nødt til å gjøre det igjen i dag. Denne gangen gikk jeg for en skikkelig rød farge, noe som er veldig uvant for meg. Jeg kjenner at jeg like gjerne kunne hatt ombree eller lys rosa for eksempel, men nå er det jo jul! Derfor syntes jeg det er helt greit å ha røde negler, dessuten så har jeg ny time igjen så fort jeg er tilbake på land, så da blir de mer nøytrale igjen. Det ble mye finere enn forventet og in real life skinner de skikkelig og er veldig fine. Happy! I tillegg så har uniformen min røde detaljer, så det kommer til å se veldig fint ut sammen med mine nye freshe negler. Åhh, jeg føler meg alltid fjorten ganger bedre når jeg har velstelte negler.. Det er rart hva det gjør med meg. Disse blir vel fine på juleaften?  Jeg tror så! Nå er det bare to uker til, tenk det! Akkurat nå holder jeg faktisk på å bake lussekatter.  Jeg husker jeg likte det så godt da jeg gikk på barneskolen, og siden det har jeg liksom ikke smakt ordentlig på det igjen. Vi fikk det på båten i fjor, men der bruker man ikke meierismør for eksempel, så derfor ville jeg lage det selv i dag. Jeg kjøpte ikke safran siden det er sinnsykt dyrt, og jeg glemte å bruke helmelk isteden for lettmelk..Så det blir spennende å se om de blir like bra, heh! Uansett: F har invitert meg med ut for å spise i dag, så jeg tror vi skal på Burglar – det er et nytt sted i Skien som F testet ut her om dagen, og han elsket det! Det kommer nye spisesteder og nye butikker i Skien hele tiden, så det tar seg virkelig opp altså! Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg