Bubble waffels

Hei dere fine!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag♥ Vi har nettop spist kylling curry og kost oss med det. Jeg må virkelig finne frem kokebøkene mine og få litt inspirasjon til middager fremover. Heldigvis viser værmeldingen en del grill vær, så det blir bra. Jeg begynner virkelig å gå tom for middagsideer, haha! Men i dag ble det altså curry. Vi hadde til og med noen hjemmelagde nanbrød i fryseren, så det var digg. Vi begge hadde lyst til å finne på noe i dag, så vi har egentlig vært ute siden sist jeg oppdaterte dere. Vi kjørte en tur, så havnet vi opp i Brevik. Der er det jo bare så koselig! Jeg har fått med meg at de selger bubble waffel både i Sandefjord og i Brevik, så dette måtte jeg jo bare smake på! Jeg ble overrasket over hvor god vaffelen var, men isen var helt ok. Jeg kunne egentlig bare tenkt meg en vaffel med krem, men på en varm sommer dag er det sikker super digg med litt is. Det var dessverre litt kaldt i dag, men vi koste oss selvom. F kjøper seriøst alltid det som er bedre enn mitt. Jeg er veldig glad i å bestille det samme gamle, som jeg vet at jeg liker. Mens F kjøper alltid noe nytt, fancy og interessant. Jeg ender alltid opp med å angre på at jeg ikke kjøpte det samme som han, haha! Heldigvis får jeg alltid smake og spise halvparten av hans, hehe. Vi koste oss med en is på bryggen, gikk litt rundt og bare kikket rundt. Jeg elsker sånt! Det er så deilig å bare kjøre rundt uten å ha noe tidspress eller planer. F og jeg er veldig like der. Så må vi jo liksom fylle dagene med noe når ting er sånn som de er. 

Jeg spiser faktisk enda en is nå mens jeg blogger, haha! Kan treningssenteret åpne snart?? Nå skal jeg vaske sminkekostene mine. Jeg rakk det ikke i går, så det er virkelig på tide og super nødvendig nå. Så skal vi sette på en film og slappe av resten av kvelden. I morgen føler jeg for en løpetur, for deeeeet har kroppen min godt av etter all denne isen. Jeg ønsker dere en fin søndags kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg