Brow lamination

Hei dere fine!

Jeg er egentlig på vei til treningssenteret, men først ville jeg stikke innom her siden det ikke er sikkert at jeg rekker det senere i dag. Jeg skal spise lunsj og drikke vin med en venninne klokken 13:00, så jeg får ikke kjempe god tid på treningen. Det er kanskje like greit når jeg sliter litt med den tatoveringen. Jeg skal tilbake til studio i dag for å bytte bandasje, så tror jeg det skal ordne seg. Smertene er mye mindre, så jeg har troen på at dette går helt fint. I går var jeg på Klinikk Oslo og Studio L her i Sandefjord for å prøve brynslaminering, og jeg liker det skikkeligJeg glemte helt å ta før bildet med kameraet mitt, så det ble med telefonen.. Som dere ser hadde jeg veldig lyse  bryn og jeg har en microblading under som har falmet veldig. Jeg trodde at microbladingen skulle forsvinne etter maks tre år, men nå har jeg hatt det i rundt fire – fem år tror jeg, så det er litt kjipt.. Men jeg spurte på denne salongen om det gikk an å ta brynslaminering selvom jeg hadde microbalding, og det gikk helt fint!De første dagene er brynene veldig markerte og litt voldsomme, men dette går seg til. Jeg ble overrasket over at jeg hadde så mange hår og at det ble så bra faktisk. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg er veldig spent på å se hvor lenge det holder, og på om jeg blir å gjøre dette fremover. Akkurat nå syntes jeg det er 10/10 og jeg kan virkelig anbefale Amalie på Klinikk Oslo & Studio L.Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg