Borte bra, men hjemme best

Hei dere fine!♥

Vi er hjemme i fine Skien igjen. Da vi våknet på hotellet i Fredrikstad skinte solen og det så ut til å bli en praktfull dag, men her er det dessverre overskyet.. Men det går fint. Det er alltids deilig å komme hjem igjen uansett. F var ikke ferdig før ganske sent i går, så vi fikk ikke spist på restaurant eller noe sånt. Det vi fikk gjort var å spasere rundt i gatene når det begynte å bli litt mørkt, så det var koselig! Vi fikk sett litt av byen, og vi begge er enige i om at vi fint kunne dratt tilbake dit. Så deilig å være i andre byer, enn Oslo. Oslo blir alt for mye for meg, det kjenner jeg med en gang jeg er der.Åhh, sånn som jeg gleder meg til å reise ut på sjøen igjen med mannen! Vi får stadig oppdateringer og beskjeder fra jobben, men det er jo litt av en kabal som skal løses når to skip fremdeles ligger til kai..Så vi vet ikke helt når vi skal på jobb enda dessverre. Jeg håper mange av dere reiser til Danmark i sommer, eller Kiel! Kiel båtene er jo utrolig fine, og det er en veldig fin opplevelse. Så dersom dere aldri har vært på 2-dagers cruise anbefaler jeg virkelig det! Det er spa, golf, badeland, restauranter, show og fine butikker! ♥ Siden det er overskyet vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Jeg vil beise balkongen, men tenk om det begynner å regne.. Skal jeg ta sjansen? Jeg har ikke lyst til å sette meg ned enda liksom, så har jeg ikke energi til å gjøre så mye heller kjenner jeg.. Vanskelig altså! Jeg tror det blir beising, så litt solarium før jeg gir meg for i dag. Jeg kjenner meg nesten litt sliten. Kan man bli sliten av en spa dag på hotell? I guess so Det er i hvert fall godt å være hjemme igjen. Jeg elsker alltid å komme hjem, mens F gjerne kunne vært borte noen uker til, haha! Han er mer spontan av seg og koser seg masse når vi er på nye steder. Så kanskje vi kan utforske Norge litt mer i sommer, vi får se! Jeg ønsker dere en fin dag, en fin lørdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg