Bollesøndag

Hei dere fine!

Vi har nettopp hatt besøk av boren til F og samboeren hans, så det har vært veldig koselig! Det er de som eier Ludvik, så han var også med♥ Jeg nevnte jo tidligere at jeg ville bake kanelsnurrer i dag, så det gjorde jeg. De ble skikkelig gode, så jeg har spist tre stykker.. Jeg skal bare skrive ferdig dette innlegget, så skal jeg skifte til treningstøy slik at jeg kan ta meg en tur ut. Om jeg jobber eller går vet jeg ikke enda, jeg må nesten se an på leggene mine. Jeg har sånn legghinnebetennelse i begge beina, så jeg får veldig fort vondt. Hadde jeg ikke hatt det så tror jeg helt ærlig at jeg hadde løpt mye mer! Men leggene mine stivner og det svir så mye at jeg ikke klarer å fortsette 🙁 Frister de? Jeg elsker når de er store, luftige og med masse fyll. Når jeg tenker på mengden smør og sukker jeg hadde på disse skammer jeg meg nesten, hehe! Men gode var de, og vi spiste fler enn en alle sammen!Dessverre så tror jeg at jeg enten er allergisk mot gluten eller laktose, for herregud så vondt jeg har i magen nå.. Tre boller kan så klart hvem som helst få vondt i magen av, men jeg får veldig vondt når jeg spiser mat som inneholder mye hvete. Jeg skal få det sjekket opp når ting har roet seg. Jeg føler liksom det blir feil å dra til legen for litt gluten nå som ting er som de er liksom. Jeg er faktisk veldig glad for at jeg bakte boller i dag, siden det er søndag. Det gir en fin søndags følelse, noe som jeg setter pris på disse dagene. Jeg har også planer om å vaske sminkekostene mine, og ha en liten spa søndag. Så er jeg liksom klar for en ny uke igjen i morgen. 

Jeg håper at dere har en fin søndag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg