Blondie or brownie

Hei dere fine!

Jeg har nettopp bestilt pizza, og det fortjener vi faktisk nå! Vi har vært i Sandefjord i hele dag for å hjelpe mormoren min med litt arbeid. Jeg er veldig glad i å hjelpe til, og i tillegg så er det utrolig deilig å ha noe å gjøre i disse dagene. Så nå kommer en pizza til å smake nydelig! Vi kjørte fra Skien klokken 09:00, så vi har faktisk vært ute hele dagen. Da er det alltid ekstra godt å komme hjem igjen, og jeg gleder meg skikkelig til å ta meg et bad litt senere. Det gikk plutselig opp for meg at det er 17.mai på søndag, så tiden før det kommer til å gå til baking. Jeg må ut å kjøpe noe utstyr til kaken i morgen, og jeg må lage makroner i morgen. Planen er å lage en flagg kake med røde, hvite og blå makroner på toppen som pynt. Flagg kaken har liksom et flagg inni seg når man skjærer i den. Har noen av dere gjort det før? Det er jo litt av en oppgave å ta på seg når man ikke har gjort det før..Hehe! Jeg håper på det beste.  Over til noe annet – jeg har fått bestilt frisørtime! Dessverre så er det ikke før 29.mai siden de har så mye å gjøre. Jeg skulle gjerne vært fin på håret før det, men 17.mai i år er jo veldig annerledes. Jeg skal liksom ikke vise meg frem til så veldig mange, så det får bli som det blir. Når jeg har frisørtime var planen å stripe etterveksten, slik at jeg blir enda lysere. Men i det siste har jeg fått lyst til å farge håret mørkere, litt mer naturlig. Jeg syntes det er SÅ vanskelig med sminke når jeg er så blond. Det blir liksom så mye, om dere skjønner? Men samtidig så føles det ut som at jeg visner litt når jeg er mørk? Jeg VET jeg har skrevet slike innlegg før, men GUD så vanskelig det er! Er jeg den eneste som føler det sånn?Så, hva syntes dere? Platina, naturlig blond, lyse brun, mørke brun? Jeg kommer aldri til å farge det svart igjen, men kanskje mørkere mot vinteren? I morgen har jeg negl time igjen, jeg GLEDER meg! Jeg har sagt at hun kan gjøre hvaaaa hun vil! Så spennende♥ Nå skal jeg kose meg med pizza og ex on the beach. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg