Blond for the summer

God morgen dere!

I dag klarte jeg å komme meg opp litt tidligere, så jeg har allerede fått tatt en del bilder til blogginnlegg fremover. Det er så mye enklere å blogge når man har bilder. Jeg hadde håpet at det skulle være litt finere vær i dag, men det blir kanskje bedre utover? I hope so. Jeg skal jo i bursdag i dag, og hadde planer om å ha på kjole eller skjørt. Men jeg ser jo faktisk nå at det er meldt regn og 12 grader i kveld….great. Jeg er så dritt lei dette været. Jeg har kjøpt inn så masse fine klær, så får jeg jo aldri brukt de på grunn av at det er for kaldt. Jeg lever seriøst på tanken at F og jeg skal til Tyrkia om bare noen måneder, det trenger vi!

Men uansett – her er mitt nye hår! Jeg var hos frisøren forrige uke, også hentet jeg extensions på posten rett før jeg dro til Stavanger. Jeg fikk ikke prøvd det ut før i går, og jeg er så glad for at fargene mathcer. Det er jo veldig lyst nå, men samtidig ikke for lyst syntes jeg. Jeg er jo langt ifra platina, så en litt mer naturlig blond farge. 

Det er så deilig å ikke ha stygg ettervekst enda, så jeg skal ikke vente like lenge før neste gang jeg ordner det. Men planen er å være lys nå i sommer, så bli litt mørkere igjen til vinteren. Men jeg har ikke bestemt meg enda, og jeg prøver jo så hardt å spare mitt eget. Mitt eget har faktisk fått en veldig god kvalitet nå, så jeg unngår rettetangen og extenisons så ofte som mulig. Men nå kjente jeg et behov for å føle meg litt fin og fresh, så jeg kommer til å bruke det når jeg skal ut av huset. Jeg bruker som alltid extensions fra Luxushair. Det er de beste! Jeg har prøvd så masse forskjellig oppgjennom årene, men luxushair har alltid vært best. Det aller beste jeg har prøvd er “Virgin” kolleksjonen som de selger, det holder seriøst sykt lenge! Jeg kjøpte mitt i November, og enda føles det skikkelig bra og nesten like fint som nytt. Så når jeg har funnet en farge jeg skal ha lengre enn bare sommeren, så vil jeg kjøpe den kvaliteten igjen. Akkurat nå har jeg Deluxe 55cm, 210 gram i fargen #613/#18. Kan kjøpes HER

Jeg er så lykkelig når jeg har nytt extensions, hehe… Det føles bra! Nå skal jeg lage en kopp kaffe og vekke F. Han la seg sent i natt, så han sover enda. Vi skal en tur sammen til byen i dag, siden jeg ikke fikk kjøpt det jeg skulle i går. Hvordan skal jeg klare å bære en vindskjerm på 18kilo..Så han må bli med. Jeg ønsker dere en super fin dag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg