Blond for the summer

God kveld dere fine!

Jeg har nettopp kjørt Amalie hjem etter en veldig koselig dag. Vi har handlet inn noen nødvendigheter (sjekk IG story) også spiste vi litt digg mat. Med andre ord, akkurat slik det pleier å være når vi er sammen. Jeg sitter as we speak med ansiktsmaske for å prøve å redde den stakkars huden min. Jeg sov med sminke her om dagen (noe jeg har gjort to ganger i hele mitt liv), så det får jeg svi for nå.. Ellers fikk jeg vært hos frisøren i dag, og jeg er så sykt fornøyd.

Først av alt, sjekk lengden min nå! Alt dette er mitt eget hår og jeg er faktisk litt stolt over at det har vokst så mye. Håret mitt var langt ifra krise, men jeg ønsket likevel å gjøre det enda lysere. Jeg trivdes ikke så godt med å være så mørk i røttene, så jeg stripet etterveksten. Tuppene gjorde vi lysere forrige gang jeg var hos frisøren, så de slapp vi å gjøre noe med.Som dere kanskje har merket gjennom disse årene, så blir jeg alltid lysere rett før sommeren! Jeg trives aller best som blond, og denne gangen føler jeg at det er veldig lenge til neste gang jeg skal gjøre det mørkere. 

Se så fint det ble! Jeg elsker det♥ Det er flere som har sagt til meg at jeg ikke burde være så lys blablabla…. Jeg vil være det, så da er jeg det. Jeg går til Lotte Kristine på Alfakrøll her i Sandefjord og har gjort det en stund nå. Jeg blir alltid fornøyd, men litt ekstra nå som det ble så blondt og fint. 

Ble det ikke fint?♥ Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg