Black week hos iDeal of sweden!

Annonse / iDeal of Sweden

Hei dere fine!

Jeg er hjemme igjen etter en fin tur på Magic. Det er alltid hyggelig å være på tur der! Vi fikk handlet inn noen julegaver, spist god mat og så klart, besøkt kjæresten min♥ Likevel er det deilig å være hjemme igjen, og jeg ser frem til å komme i gang med  innpakkingen av alle julegavene. Denne uken er det Black week, det har vel alle fått med seg? Det florerer med gode tilbud rundt om, og iDeal of sweden har noen skikkelig, skikkelig gode tilbud å komme med!De kjører hele 50% på alt! Og dersom dere ønsker å bruke koden min “happyblackfriday” får dere 5% ekstra! Jeg venter på en ny telefon, så derfor er jeg ekstra glad for disse tilbudene. Gjett om min nye telefon skal få freshe deksler og tilbehør! Dette er mitt favoritt deksel gjennom tidene, det finner dere HER.

Laderen finner dere HER Slike ladere er bare skikkelig geniale. Jeg har min liggende på sminkebordet mitt hvor jeg sminker hver morgen, så lader jeg telefonen imens.

Det er ville priser på nettsiden, så jeg anbefaler dere å ta en titt! Dette er jo supre julegaver også, eller bare en gave til deg selv? Jeg skal legge inn en bestilling selv nå, så håper jeg at det kommer fort slik at jeg kan vise dere alt! Jeg skal ha DETTE dekselet, DENNE ring mounten, DETTE airpods-dekselet. Det kommer til å bli sykt fint! Nå skal jeg ta meg et bad, så skal jeg rett og slett bare kose meg resten av kvelden. Jeg håper at dere alle har en fin tirsdag <3 Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg