Black on black

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint. Jeg har det veldig bra! Jeg våknet med et stort smil om munnen og har egentlig ingen verdens ting å klage på. I dag er det endelig sol og fint vær og det gjør virkelig noe med humøret mitt altså. Det har egentlig ikke gjort meg noe at det har regnet så mye disse dagene, for jeg har kommet godt i gang med strikke prosjektet mitt igjen. Jeg har startet på det ene ermet, så jeg håper at lysten forblir her slik at jeg snart kan bli ferdig med den genseren snart. Jeg har aldri brukt så lang tid på et prosjekt før, haha! Det er så klart fordi jeg strikket ofte hver eneste dag i da jeg bodde i Skien og fikk skikkelig oppheng til tider.. Nå er det veldig mye annet jeg heller bruker tiden min på.Dagens antrekk ble slik. Jeg savner så å bruke høye heler, så i sommer dere…. Det blir mye heels! Skjorten min er ny og den finner dere HER. Buksen er gammel fra New Yorker. Solbriller HER. Skoene finner dere på 40% HER

Nå skal jeg finne frem sparkesykkelen og kjøre ut til mamma en tur. Jeg skal ut å jogge der, så drar jeg hjem igjen og bestiller sushi.. Åhh, i dag er en bra dag dere! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg