Bilder fra Oslo


ÅPå tirsdagen hadde vi en super fin tur til Oslo! Jeg har nesten lyst til å dra innover igjen for å ha litt bedre tid der. Oslo er en by som jeg ville flytte til da jeg var tenåring. Jeg skulle vekk fra Sandefjord, og høyest på listen sto Oslo. Nå er jeg så ubeskrivelig takknemlig for å ha et hus i Skien hvor det er stille og rolig. På tirsdagen brukte vi over en halv time på å komme oss ut av sentrum og til E18. Trafikken stod stille, og det var en milliard mennesker overalt. Vi fant ut at Oslo er en rød sone, så vi ble ikke å overnatte slik som vi pleier når vi er i Oslo. F har jo hatt noen spillejobber her, så jeg har bare vært med for å se byen, shoppe, spise og nyte. Det kan jeg bli vandt til! F har nå vært med i serier, filmer, reklamer og musikkvideo. Jeg gleder meg så til jeg kan dele bildene fra innspillinger her og der, for det er så kult! Jeg tuller ikke når jeg ba F om å ta tusen bilder av meg her.. Ble det ett fint? Nei. Før tok F ett bilde, så var han liksom ferdig.. Han har endelig lært å bare ta så mange kameraet tåler, haha! Slik er det å være sammen med en usikker blogger.

Vi spiste på Olivia ved operaen siden vi begge var sultne og slitne. Egentlig kunne jeg tenkt meg å fartet mye mer rundt, sett operaen og spist på Aker brygge. Men i og med at det er en pandemi som foregår prøvde vi å ikke være på for mange steder. Det skal sies at jeg tok turen innom noen butikker da… Blant annet Bobby´s! Det er en butikk som selger løshår, og det vet dere jo at jeg elsker. Jeg kjøpte en ny hestehale, som var super fin! Jeg innså ikke hvor lite det vannglasset var før nå, haha!Vi begge gikk for pizza. Min var med kylling og F hadde med parmaskinke. Den var faktisk veldig god! F ble dog ikke mett av sin egen pluss min halve, så dersom apetitten deres er som hans burde man kanskje kjøpte to, heeh.

På vei hjem dro vi innom IKEA for å kjøpe nytt bestikk. Det vi hadde begynte å bli så slitt, så det var nødvendig. I tillegg ble det en ny lampe! Jeg skal vise dere den senere. Det var jo 28 grader denne dagen, så IKEA var så og si tomt! Det var super deilig å bare kunne gå rundt for oss selv. Jeg hater store menneskemengder…Topp / HER 

Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg