– Bestilt –

Hei dere!♥

Akkurat nå sitter jeg ute på verandaen og nyyyyter. Det er så sinnsykt fint vær, og varmt nok til å kunne sitte ute. Jeg har på klær og tøfler, men det varmer ordentlig. Det er så fantastisk å vite at sommeren er rett rundt hjørnet. Det er absolutt favoritt årstiden min. Neste gang vi kommer hjem er det Mai og da er det snart sommer, da! Vi skal på Color Magic første helg hjemme, noe jeg gleder meg veldig til. Mormor og bestefar har Gullbryllup, og det skal feires! Men anyways – I går bestilte jeg endelig en ny almanakk. Jeg bruker alltid å ha en dag planlegger hvert år, men i år har jeg ikke funnet noen fine. Jeg kjøpte en på Clas Ohlson men den hadde ingen datoer i seg. Det måtte jeg liksom skrive inn selv, og det ble helt håpløst etter hvert. Så jeg bestilte en almanakk fra “Personlikalmanakk.com” og jeg gleder meg helt sinnsykt masse til den kommer! Man designer sin egen, og det passer jo veldig bra. Da får man den liksom akkurat slik man ønsker. Jeg kommer så klart til å vise dere den når den kommer. Det skal ta rundt to uker, noe som ikke er så ille. De skal tross av alt lage den slik jeg ville. Man designer innsiden også – om man vil ha linjer, rosa, ruter osv. I tillegg så er nettsiden utrolig enkel og fin, så det er et stort pluss. 

På baksiden har jeg mange forskjellige bilder av de jeg er glad i, så det blir gøy å se den irl. Nå skal jeg kose meg litt til ute i solen, så skal jeg gå inn å ordne meg litt. Jeg er på punkt hvor jeg ikke føler meg vel uten sminke, så jeg sminker meg nesten hver dag nå. I tillegg så begynner håret mitt å kjede meg veldig, så det blir snart noen forandringer. Jeg har nettopp bestilt time til vipper, bryn og negler så neste gang jeg kommer hjem skal jeg bli freeeesh! Jeg håper at dere alle får en super fin søndag. Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Tusen takk for tipset om å designe din egen almanakk💖💗 Så utrolig morro!! Så fin din ble!😃 Elsker når du kommer med sånne tips om ting du bestiller og sånt, blir veldig inspirert!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg