Bestilt time til :

Hei dere! 

Jeg håper at dere alle sammen har det fint♥ Jeg stod opp ganske tidlig i dag og tenkte at jeg skulle planlegge dagens innlegg og slike ting, men så våknet husmoren i meg… Med det mener jeg at jeg plutselig får sånne kikk om at jeg skal vaske og skrubbe ned forskjellige rom i huset.. Så jeg har altså skrubbet bade og skal begynne på soverommet nå. Det er sikkert verdens kjedeligste ting å lese om, men nå skinner det virkelig. Dusjen er så fin at jeg ikke engang vil bruke den, haha! Jeg kjenner seriøst ingen på min alder som holder på slik som jeg gjør. Eller tar jeg feil? Er det noen 21 åringer der ute som vasket badet i to timer før frokost? Rop ut! Men som dere vet, så elsker jeg når det er rent og pent. Så det har jeg brukt denne fine fredagen på så langt. Jeg slapper alltid ekstra mye av når jeg vet at jeg har fortjent det, så i kveld ser jeg frem til film og kos med mannen min. Men, over til overskriften!Som dere vet så sliter jeg ekstremt mye med migrene. Jeg har hatt det i over ti år og det har aldri blitt bedre. Det går veldig utover livskvaliteten min og jeg begynner snart å bli gal. Jeg får så ekstreme smerter, men likevel går jeg ikke å legger meg. Jeg har liksom bestemt meg for at migrenen ikke skal knekke meg, men noen ganger må jeg kaste inn håndkle. SÅ jeg har bestilt time til daith piercing! Dette er en piercing som trigger noen punkter slik at migrenen kan reduseres. Jeg har lest meg opp og ned på dette og er villig til å gi det en sjans. Jeg har jo ingenting å tape på det. Jeg har prøvd nåler, medisiner, kosthold og mye annet, men ingenting har hjulpet meg. Så jeg er skikkelig spent på å se om dette hjelper.Jeg har time på tirsdag, så det er ikke så lenge til. Jeg tenkte faktisk å vlogge når jeg gjør det, kan det være interessant? Nå skal jeg styre litt til mens F er på trening. Når han kommer hjem skal vi gå oss en tur sammen. Så var det denne pensjonisttilværelsen da dere….Haha. Uansett, jeg ønsker dere en super fredag alle sammen! Så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg