Bali vibes lunch

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Jeg kjenner det kribler i hele kroppen etter å komme meg ut på sparkesykkelen i dette fine været. Det er så nydelig nå! Jeg tenkte at jeg skulle kjøre sparkesykkelen ut til mamma, så jogge en tur, så kjøre hjem igjen. Det er mye gøyere å kjøre sparkesykkel enn bil, så hvorfor ikke. Denne uken skjer det faktisk litt, men akkurat i dag har jeg ingen planer. Det er faktisk skikkelig digg! Jeg har vært en tur på Jysk i dag for å kjøpe en baden baden stol som jeg skal ha på balkongen. Jeg har allerede testet den ut, og ser skikkelig frem til å sole meg masse i sommer. Jeg har cravet smoothie bowl en stund nå, så det ble dagens lunsj. Det ser jo så fint ut og det smaker skikkelig friskt og godt. Dette kommer jeg til å spise masse av i sommer♥Jeg blandet sammen frosne jordbær, frosne bringebær, Biola med bringebær og granateple, eple juice og vanilje yoghurt. Jeg bruker kun øyemål og ser an hvordan konsistensen blir. Siden det er en smoothie bowl gjør det ikke noe at den ikke er så rennende, så jeg bruker ikke så mye juice.Noen andre som gleder seg til sommeren? Jeg håper så at vi får en varm og fin sommer med masse sol! Jeg blir så sykt glad av dette været. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg