Autumn vibes

Hei dere fine!

Disse dagene går seriøst kun til soving og jobb. Jeg sover i mange timer, for å så jobbe i mange timer. Men det går fint, for dagene går veldig fort. Det er allerede onsdag uke to, så det er ikke så mange dager igjen. I tillegg så skal vi hjem litt her og der, så det er hyggelig. Jeg begynner å glede meg veldig masse til å komme hjem, samtidig som at jeg gruer meg. I går fikk jeg en kjempe trist beskjed angående Mix.. Det er hunden til mamma som dere vet, og han er blitt veldig syk. Han har ikke mye tid igjen, og det knuser hjertet mitt. Jeg klarer nesten ikke å skrive om det for jeg kjenner tårene presse på med en gang jeg tenker på han. Det er så vondt og trist. Men jeg får prøve å ikke tenke så mye på det nå som jeg jobber, men så klart tenker jeg på det. Dessuten så vet jeg liksom at det kommer til å skje noe trist snart, så det er en vanskelig tid i møte.Jeg merker at høsten er her for fult, og det syntes jeg er fint. Jeg liker vist høsten mer enn jeg husket, og kjenner at jeg virkelig setter pris på denne tiden. Sommer er så klart best, men høsten kommer på en god andreplass. Det er fint med årstidene, men jeg skulle ønske vi slapp snø og slaps halve året 🙁 Hvor fint er ikke det nye øyeskyggeplaettet mitt? Jeg elsker det. Det er så fine høst farger, og jeg har allerede brukt det masse. Jeg likte dette lille palettet skikkelig, og kommer til å kjøpe flere av disse. Huda beauty har så fine paletter! På bildene ser dere også en liten sneakpeak på min nye Skappel genser. Den er skikkelig fin, men litt stor.. Men det er bare koselig syntes jeg. Jeg gleder meg så masse til Skappel x Sophie Elise kommer, jeg skal absolutt kjøpe en! Dersom de ikke koster en formue da så klart… Varme gensere, kakao, sopptur, peiskos og serier? Ja, takk! Jeg gleder meg ekstremt masse til vi reiser til Tyrkia da, det skal sies. Det er jo bare noen uker til. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg får blogget fremover, men jeg skal virkelig prøve! Jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg