Autumn nails

Hei dere fine!

Hva i alle dager skjedde med været i dag? Det var 15,5 grader og sol! Føltes skikkelig ut som en vårdag. Det ble i hvert fall alt for varmt med kåpen min, så jeg holdt på å renne vekk på vei til negl salongen (: Så kom regnet da, og nå er det sol. Det er ikke så lett å forholde seg til.. Men uansett, jeg ble super fornøyd med neglene, som alltid! 

Se så fine! De er enda finere i virkeligheten og litt mørkere enn hva det ser ut som på bildet. Det er en dyp burgunder farge med matte finish, litt glitter og diamanter. Akkurat sånn jeg liker det! Det er faktisk veldig deilig å ha litt mørkere farge på neglene og jeg liker det bedre enn jeg hadde trodd.De siste gangene har jeg gått for “almond” form isteden for “ballerina”, men jeg liker begge deler. Med “ballerina” formen er det litt vanskeligere å strikke, så det er mest derfor jeg valgte denne formen igjen. Som dere vet, så går jeg til Anna´s Beauty Place som er de beste i byen! De er så flinke og neglene sitter som støpt. De jeg hadde nå var veldig gamle og jeg forventet egentlig at de skulle knekke på slutten, men de satt fremdeles kjempe godt. Så det er kjempe bra! Nå skal jeg lage litt middag til oss, så skjer det ikke så mye mer i dag. Jeg skal vaske og organisere sminken min i hvert fall, og en tur på matbutikken. Ønsker dere en kjempe fin dag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg