At det skal være så vanskelig

God kveld dere♥

Jeg har nettopp tatt en lang og god dusj, så nå føler jeg meg fresh! Utrolig hva en dusj og gode produkter kan gjøre for selvfølelsen, hehe! Vi spiste en sinnsykt god middag i dag også, så nå føler jeg meg tilfreds. Jeg lagde kylling i karri med koriander fra urtehagen min. Jeg har jo min egen lille kjøkkenhage i hagen som jeg elsker å ordne med! Men over til noe annet. Jeg forstår at det må være kjedelig å lese om håret mitt annenhver uke, men GUD så vanskelig jeg syntes det er!!!Som dere kan se, så er etterveksten min er lang! Den er så lang at det ser ut som at jeg har brunt hår, mens hestehalen er helt blond. Så det er liksom ikke en god match og det blir bare kræsj.. Det er der problemet kommer hver gang, mitt eget hår passer ikke lengre til extensionsene jeg bruker. Da blir jeg stressa og MÅ gjøre noe med det.

Jeg spurte på insta om jeg burde beholde det blonde, eller om jeg burde farge det mer naturlig. Det er to fler som sier at jeg burde farge det brunere, så det er ganske likt. Mange sier at jeg burde beholde det blondt også. Det var kanskje litt dumt å gjøre en sånn måling, for da blir jeg jo enda mer usikker, haha! 🙁 Dumme meg.

Dette er det extensionset jeg vurderer å farge håret mitt likt. Samtidig så er det kanskje litt for kaldt for min smak, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Grunnene til at jeg vil farge det mer naturlig er: Sminken min blir ikke så voldsom inntil det blonde håret, håret mitt vil gro bedre og bli sunnere siden det slipper bleking, jeg kan gå lengre mellom hvert frisørbesøk, jeg blir forhåpentligvis ikke like fort lei.  Grunnene til at jeg vil stripe det blondt igjen er: Det passer til det extensionsenet jeg allerede eier, jeg vet at jeg blir fornøyd og jeg syntes det er fint. (Til tider) Dette er ca slik det vil bli, bare litt mørkere. Jeg vil ikke bli brunette, men kanskje litt mer Balayage? Herreminhatt så usikker jeg er. Kanskje det ender med at jeg avbestiller timen min siden jeg trenger lengre tid på å finne det ut. Jeg har time på fredagen! Jeg føler meg liksom klar for å bli litt mørkere og mer naturlig, men samtidig så elsker jeg å rocke en 60cm lang lyse blond hestehale. You feel me? 

Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg