Årlig tradisjon

God kveld dere fine♥

Vi har nettopp kommet hjem fra Sandefjord, og pinnekjøtt middag. Mormor inviterer til det hver eneste år, så det er et lite høydepunkt. Dessverre kunne vi ikke være så mange på grunn av situasjonen, men det var veldig hyggelig selvom. Jeg syntes egentlig ikke pinnekjøtt er så veldig godt, men av en eller annen grunn smaker det veldig godt akkurat hos mormor. Som F sa tidligere i dag, så pleier jo egentlig vi å få servert julemat fra oktober om bord på båtene, så vi begynner å bli passe lei av det når Desember kommer. I år er det jo veldig annerledes, så jeg har faktisk ikke spist noe julemat før i dag.Formen min er heldigvis mye bedre, så jeg følte meg frisk nok til å dra. Dessuten er dette en tradisjon som jeg syntes at det er viktig å ta vare på. Mormor har alltid vært flink til å samle familien, og det setter jeg stor pris på♥

Det er jo siste søndag i advent i dag! Det går for fort…Jeg har ikke fått sett julefilmer, drukket kakao eller kjøpt alle gavene enda. Da vi reiste fra mormor sa mamma “vi sees på torsdag” og verken F eller jeg hang helt med, men det er jo faktisk juleaften og vi skal tilbake igjen. Haha! Det føles ikke ut som at det er tre dager til julaften??Nå har F fyrt i peisen og vi skal sette på “Helene møter igjen”. I morgen skal jeg endelig på jobb igjen, og det ser jeg så frem til. Nå har jeg vært hjemme i fem dager og det kjenner jeg er alt for lenge! Hvordan skal jeg overleve når jeg skal være hjemme i fjorten dager av gangen igjen..? Jeg blir vel vandt til å ha det sånn igjen også. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Så motiverende å se deg legge ut bilder også i profil nå, selvom neseoperasjonen ikke ble så vellykket! Så lei av at alle influencere skal se perfekte ut

      1. Hva slags kommentar er dette?? Operasjonen var vellykket og jeg er fornøyd med resultatet. Nesen min ser litt rar ut på det ene bilde i dette innlegget, og jeg vurderte faktisk om jeg skulle droppe å poste det. Men så tenkte jeg ‘fuck it’, det er vel ingen som kommenterer det, men der tok jeg feil. Slike kommentarer kan du holde for deg selv, og dersom du har slike holdninger ønsker jeg ikke å ha deg som bloggleser.

    2. Meget moden kommentar “Anonym”. Om du først skal skrive en så idiotisk kommentar burde du vært tøff nok til å stå for det du kommenterer også. Men det gjør du ikke, så regner med du egentlig syns den er ganske så idiotisk selv. Om du ikke har noe pent å si så la det være. En ganske grei leveregel det 😊 Veldig fine bilder Pia! Kjenner deg ikke men liker godt å lese bloggen din. Du er kjempe flink og super søt ❤️ Håper du klarer å ignorere fæle kommentarer, slike mennesker er ikke verdt å tenke på. Ha en super dag ✨

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg