Årets første skitur

Hei dere fine!
Jeg håper dere har det fint. Jeg har fremdeles en hodepine som kommer og går, men ellers går det fint. Vi bestemte oss egentlig litt spontant for at vi skulle dra av gårde for å stå på ski i dag. Det er jeg så glad for nå! Det er så digg å komme inn igjen etter en lang dag ute. I tillegg så tenkte vi at vi kunne ta dette som en treningsøkt, for man bruker jo hele kroppen når man går på ski. Jeg er i hvert fall veldig sliten, gjennomsvett og klar for en lang og god dusj. Først ville jeg bare oppdatere dere med noen bilder fra turen våres. Vi kjørte opp til Svanstul og gikk en runde på 7km. Det er første gang jeg var der, men absolutt ikke siste! Det er jo så fint å kunne kjøre dit og gå en slik runde på ski en gang i blant.Det har kommet så sykt mye snø i dag, og jeg er redd det kommer mer i morgen… Jeg syntes det er fint å kjøre opp til fjellene for å stå på ski, men jeg vil gjerne ha bar bakke ellers rundt om. Skiene mine var ganske “tunge” å gå på, og jeg hadde ikke så god gli… Så derfor følte jeg at jeg måtte jobbe ekstra mye og ble dobbelt så sliten som F. Jeg måtte stake for å komme med ned bakker liksom..Heh – “litt” svett i fletta kan man si. Vi hadde et lite stopp hvor vi spiste en baguette og drakk kaffe. Ellers gikk vi ganske så konstant. Begge er jo amatører og går bare for å kose oss, og det var ganske så fint. Utrolig deilig med en slik dag ute! Det er jo en positiv ting med at vi er permitterte… Vi hadde hele området for oss selv og møtte kun på fire stk på 7km. Nå skal jeg dusje, så skal jeg begynne på middag. I dag har vi handlet inn til å lage kylling wrap med salat, avokado, paprika, salat, kyllingkjøttdeig og dressing. Yummi! Så skal jeg strikke videre og kose meg med kjendis Farmen. Høydepunktet i disse dager… Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg