Årets første bad

God kveld dere! Jeg håper at dere har det fint♥

Jeg har endelig satt med ned på sofaen, nydusjet og med masse masker på. As we speak har jeg i hår maske, ansiktsmaske og fot maske. Etter en lang dag på stranden føler jeg meg som en rosin, og jeg er nødt til å få fuktigheten tilbake. Jeg har i hvert fall vært flink og drukket masse vann i dag, så jeg håper jeg ikke våknet opp innskrumpet i morgen. Vi har vært på en strand i Porsgrunn i dag, siden det ikke finnes saltvann i denne **** byen. Så vi må altså ta bilen og kjøre et stykke for å bade i saltvann. Men det går fint, så lenge vi blir i mange timer. Men jeg savner utrolig mye det å bare kunne gå noen meter for å så kjøle seg ned i havet. Åhhh, Sandefjord..♥Men anyways – Vi handlet inn litt digg, så kjørte vi tidlig avgårde. Det har vært et helt sinnsykt vær i dag, har det vært slik hos dere også? Her viste det over 30 grader i solen, og selv nå på kvelden står det 26. Jeg gleder meg ikke til vi skal legge oss, for å si det sånn. Jeg sliter så om nettene når det er så varmt, så om noen av dere har kjøpt en vifte eller noe som faktisk funker, tell me!! 🙂 

Det ble til og med bading på oss! Det hadde jeg egentlig ikke trodd siden det fortsatt er ganske kaldt. Men så fort man kom helt uti gikk det fint, og jeg badet flere ganger. Jeg elsker seriøst å bade, og jeg syntes det er så deilig å bare hoppe uti. Før lå jeg på stranden med løsvipper og extensions, da kunne jeg liksom ikke det. Mange bortkastete år der, gitt. 

F og jeg kjøpte disse “Air lounge bed” greiene på rusta, og de falt i smak. Eller egentlig ikke. De var litt vanskelige å fylle med luft, og de holder ikke så godt på luften. Men jeg tror dersom man får litt øvelse, så går det bedre. De er jo kjekke å ha i hagen, eller på stranden slik vi gjorde i dag. De kostet under 200kr, så det var innafor liksom. Men det skal sies at jeg ikke hadde betalt en eneste krone mer, hehe!

Det kvier meg egentlig å legge ut et så “lite fab” bilde, men jeg bare gjør det. Disse dagene orker jeg ikke sminke, og jeg lever litt mer i nuet. Jeg skal dog fikse vipper og bryn på mandag slik at jeg blir litt mer fresh. Å som dere ser så kommer brunfargen seg! Jeg følte meg så hvit da vi gikk av båten på tirsdagen, men nå begynner det å hjelpe seg. Nå skal jeg se på Sex and the city, helt fra starten. Jeg fant ut av at hele serien er på HBO, så jeg gleder meg så! F er ikke hjemme i kveld, så det er litt ekstra kos å ha den serien på den store tv´n og bare kose meg. Jeg håper at dere har det fint, så blogges vi i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg