Årets første bad

God morgen dere♥

Jeg hadde tenkt til å oppdatere dere i går kveld, men vi kom så sent hjem. Vi fant plutselig ut at vi skulle dra til Mølen for å grille pølser og sole oss. Planen var å spise lunsj der, så grille hjemme senere på kvelden. Det endte opp med at vi ble der langt ut på kvelden isteden siden det var så koselig. Vi pakket med oss mat, drikke og noe å sitte på. Så var det gjort! Det.var.så.fantastisk! Altså, i går må ha vært den fineste dagen i år?? Det var sykt varmt fra morgen til kveld, litt vind som bare er nydelig og blå himmel så langt man kan se! Åhh, ja takk til flere slik dager!Vi er jo ganske ofte på Mølen, men jeg har aldri vært der så lenge som det vi var i går. Vi pleier å gå tur der og kanskje spise en liten niste. I går fant vi oss virkelig til rette, og det var så nydelig. Jeg tror vi blir å reise hit flere ganger i sommer. Man får nesten følelsen av å være på en holme, siden man kommer seg så langt ut på fjellet og nærme havet.Jeg har begynt å drikke fra sugerør (jeg skal kjøpe i metall), siden det iser så sinnsykt i tennene mine. Jeg skal kjøpe en ny tannkrem og håper at det hjelper, hvis ikke så må jeg til tannlegen… Ikke si at jeg har fått hull! Jeg har aldri hatt hull i tennene i hele mitt liv (bank i bordet)! Men nå som jeg drikker fra sugerør får jeg skikkelig syden vibes!!Her ser jeg jo ut som et buste troll, MEN JEG BADA! Så derfor er håret litt rotete. Jeg syntes det ble veldig mørkt, men som frisøren min sa så vil det lysne litt, så jeg håper det. Hvis ikke så kan det hende at jeg striper meg litt lysere, bare for å få litt mer spill i det. Vi får se! Men herregud, jeg bada i går! Jeg hadde egentlig ingen planer om det, men det fristet så når solen skinte og havet var speilblankt. Det var kaldt, men ikke for kaldt. Jeg hoppet uti to ganger, men klarte ikke å bli i vannet mer enn noen sekunder.F badet også! Han følte kanskje litt på presset da jeg hoppet? Haha♥ Å bade 30 mai er ikke så dårlig syntes jeg. Jeg tror aldri jeg har badet i mai før noensinne, så det var jo gøy. Vi koste oss så masse i går! Det ser ut som at det blir ordentlig fint i dag også, så vi får se om vi finner på noe eller om vi bare blir hjemme. Jeg kjenner at jeg fikk en god del dose med sol i går, selvom jeg hadde smurt meg med spf 30. Nå skal jeg gjøre klart til litt frokost, så får vi se hva denne dagen bringer. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg