Årets ferie

God kveld dere♥

Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag? I morgen er det mandag igjen, og siste dagen hjemme før en ny periode om bord står for tur. Nå er jo fellesferien over, så jeg vil tro at det har roet seg litt om bord. Ikke mye, men sikkert litt? I hope so. Men for all del, når det er mye å gjøre så flyr dagene avgårde, og plutselig er vi hjemme igjen. Neste fri periode blir veldig rolig tror jeg, så det gleder jeg meg til. Jeg håper det fremdeles er litt fint vær slik at vi fortsatt kan bade og sole oss. Jeg venter enda på en dag på en holme med sushi og solskinn. Men nå vil jeg dele med dere hvor F og jeg skal på ferie i år! Vi pleier jo å reise i hvert fall en gang i året, og det får vi gjort i år også. Jeg ga F i gave å reise til Tyrkia. Helt siden jeg var liten har vi vært årlig i Tyrkia, så landet har på en måte fått en liten betydning for meg. Det er liksom noe med det stedet. Eple teen, markedene, maten og varmen. Jeg liker det. Før var det utrolig slitsomt å være der, spesielt med blondt hår. Men ting har roet seg, og jeg tror tyrkere generelt har skjønt at det ikke hjelper å mase. Så jeg gleder meg masse til en skikkelig ferie sammen med mannen og mamma! Mamma er der flere ganger i året, så det blir hyggelig å være der sammen igjen. Det jeg gleder meg mest til er varmen, bade, tyrkisk brød og å bli brun. Jeg trenger virkelig denne ferien, og klarer nesten ikke vente! 

Vi reiser etter bursdagen min i september, så det er ikke sååå lenge til! Det blir så bra♥ Jeg regner med å vlogge derfra, så det kan bli gøy. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg