Antrekk 14.09

Hei dere fine!

Magen min roper etter mat, men jeg prioriterer å skrive et innlegg isteden. Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg har det ganske så bra. Vi har nettopp kommet hjem etter å ha gjort litt små ting. Jeg hadde noen negler som måtte fikses litt før vi reiser ut på jobb, og F måtte klippe seg. Vi har vært på Porsche i Porsgrunn i dag for å prøvekjøre en super fin Porsche, så vi har kost oss masse i dag for å si det sånn! Det føltes ut som å være i et romskip om jeg kan forklare det på den måten, selvom jeg aldri har vært i et? Det var i hvert fall helt sinnsykt, og for en motor! Men over til noe annet, her er dagens antrekk:Vest: LAGD DEN SELV! Åhh, den er ferdig♥ Hva syntes dere? Jeg så for meg å bruke den på denne måten, og det syntes jeg passet veldig bra. Den var kanskje en smule varm i og med at det har vært 25 grader i Skien i dag, så jeg ser frem til å bruke den når det er litt kaldere ute.Buksen min er fra Weightless, sko og skjorte fra Nelly (gamle) Belte fra Gucci og veske fra Louis vuitton.Jeg syntes det er skikkelig stas å si at jeg har laget denne vesten helt selv. Ikke noe hjelp har jeg fått, og det er jeg stolt over♥Nå skal jeg lage en god kremet pasta til middag, så skal vi ikke så mye annet. Vi vurderer å trene bein, meeeeeeeeeen… Kanskje ta et bad her hjemme, spise makroner og strikke frister litt mer. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Hei, jeg skal også stikke denne fine og kule vesten, og vikle høre hvilken farge nr du har brukt på kos garnet og silk mohair?

      1. Hei!
        Jeg brukte garn fra Spar kjøp som het “Cozy” i fargen 202, og 1022 i silk mohair fra Sandnes Garn 🙂 Da jeg strikket den i beige brukte jeg “KOS” i fargen 3532, og Silk mohair i 3021. Lykke til! Den er så god og varm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg