A weekend well spent

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg selv er ganske så sliten og kjenner meg ekstremt klar for å finne en god plass i sofaen. Jeg dro ganske tidlig hjem fra hytten i dag, siden jeg hadde så mye jeg skulle gjøre her hjemme. Jeg har heldigvis fått vasket kjøkken og bad, og gulver i alle rom. Snart skal jeg gå ned med søpla også må jeg gå bort på butikken for å handle noe mat. Jeg aner ikke hva jeg skal spise i dag, men jeg satser på at jeg finner på noe på vei bort til butikken. Det er en veldig stor fordel med å bo så sentralt, jeg kan gå til så og si alt!Se så fin utsikt vi hadde fra hytta! Det var seriøst en så fin beliggenhet og området rundt hytta. Etter både langrenn og slalåm i går grillet vi noen pølser i bål pannen. Det var så koselig!

Etter en lang og fin dag ute tok vi med oss et glass vin i jacuzzien. Det var en så fin avslutning på dagen. Jeg badet i snøen, noe jeg angrer på nå siden leggene mine er fulle av små kutt siden snøen var så skarp 🙁 Kvelden ble ganske så lang, siden Kamilla har bursdag i dag! Så når klokken nådde 00:00 ble det jo full fest, haha! Det var kjempe gøy og vi koste oss så masse. Vi hørte på masse 2000´s musikk, spilte spill og snakkes jente snakk. Jeg takker ja til enda en hyttetur anytime!Kroppen er ganske så banket etter å ha gjort “slangen” sikkert åtte ganger. Dere vet når man kaster seg ned på bakken og gjør en slags slange bevegelse? I did it 🙂 Det ligger video på IG story, og når jeg tenker meg om så vurderer jeg sterkt å fjerne den øyeblikkelig, heh. Gøy var det i hvert fall.. Nå venter mat, dusj og serie. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg