A Saturday well spent

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har det veldig fint! Gårsdagen gikk til kjæreste tid på Mølen. Jeg har skrevet om det flere ganger før, men det er et sted i Larvik hvor det er veldig fint å gå tur. F og jeg finner oss alltid et sted hvor vi kan sitte i le for å spise litt, og bare kose oss. Så det gikk altså gårsdagen til. I dag stod jeg opp ikke for sent, slik at jeg kunne starte med litt rengjøring. Jeg elsker å ha det strøkent på lørdagsmorgen, så det gjorde jeg altså før frokost. Så kom min kjære søster på besøk, og det gjorde meg sååå glad! Det er alltid koselig når hun og Tassen kommer på besøk. Da koser jeg meg alltid ekstra mye♥

 Søsteren min og jeg dro en kjapp tur på Herkules siden jeg måtte en tur på apoteket, så måte vi handle inn litt digg. Herkules på en lørdag er noe jeg prøver å unngå, men jeg var liksom nødt i dag så det ble bare sånn. Vi lagde vannbakkels siden det er så fort gjort, og vi hadde skikkelig lyst på noe digg.  

Så ble det sushi, igjen…. Det er tredje gang denne perioden. Jeg har blitt skikkelig fan, og det er så godt! Det er et sted her i Skien som heter Dattebayo, og jeg sier det igjen – det er skikkelig bra! Jeg tipset de til og med, siden jeg syntes det er så bra der. 

Se SÅ fint tantebarn jeg har. Jeg dåner. 

Videre i dag skal F og jeg se på sporløst på tv2 sumo. Det er et skikkelig fint program – anbefales! Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg